וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט עליון, שגריר וסיירת מטכ"ל: סיפורי מירוץ הר לעמק

15.5.2014 / 16:11

מעל ל-6,000 משתתפים ירוצו במרוץ השליחים הר לעמק: ביניהם גם קבוצה מפתיעה מבית המשפט העליון וצוות מסיירת מטכ"ל שמגיע למירוץ מכל קצוות תבל. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מכה נוספת לאולמרט: 11 חודשי מאסר לשולה זקן. לאחר שנזף בה בחומרה, השופט דוד רוזן הפתיע ואישר את עסקת הטיעון של הפרקליטות עם שולה זקן. מי שהייתה יד ימינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שברה את שתיקתה והתבטאה לראשונה נגד מעסיקה לשעבר בבית המשפט: "לאורך כל השנים שהיינו יחד הוא השתמש בי". זקן צפויה להתחיל לרצות את עונשה ב-1 בספטמבר.

מבוי סתום בחקירת הרצח של שלי דדון: לאחר שפיזר הצהרות סותרות בתקשורת ועורר את זעמה של משפחת דדון, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' שוב במבוכה - מיצוי חקירת הרצח לא נראה באופק בשל פרטים שמצויים תחת צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה. כתב וואלה! אחיקם משה דוד עם העדכון.

"דתיים, תפסיקו להתבכיין על הפיינל פור של מכבי בשבת": חובשי כיפה רבים הביעו טרוניה על כך שמכבי תל אביב שוב תשחק בחצי הגמר של הפיינל פור בערב שבת. עודד פרנק מתבאס שהוא צריך להתעדכן בתוצאות בבית הכנסת, אבל חושב שהגיע הזמן שהדתיים יפסיקו לצפות ממכבי, קבוצה בבעלות פרטית, לשרת את אמונתם.

איש השבוע: משפט הולילנד תפס השבוע את כל כותרות החדשות ובזמן שכולם דנו בטון החריף של השופט דוד רוזן המהדורה זיהתה אדם לא פחות חריף שתמצת בכמה משפטים את שאט הנפש שחש הציבור מהפרשה. האיש בחולצה הכחולה שזעק את זעקת הציבור הישראלי בצאתו של אולמרט מבית המשפט מקבל מקום של כבוד במהדורה וביום העצמאות הבא אנחנו מזימנים אותו להדליק משואה בהר הרצל.

התחזית: הלילה בהיר, מחר חם מהרגיל ובשבת נאה עם ירידה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully