וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה בבית ספר בפתח תקווה: "נמנע אסון גדול"

מנהלת חטיבת הביניים התייחסה לאמצעי הלחימה שהתגלה באולם הספורט: "זו חציית קו אדום". שני תושבי העיר נעצרו בחשד להטמנת המטען, שככל הנראה יועד לסחר עם ארגוני פשיעה

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מטען החבלה שהתגלה הלילה (רביעי) באולם הספורט של חטיבת הביניים ברנר בפתח תקווה העלה שוב לסדר היום את פעילותם של גורמי הפשיעה בעיר. אף שהמטען סולק בלי לגרום לנפגעים, האירוע יכול היה להסתיים בצורה חמורה. "המשטרה מנעה כאן אסון גדול, זה ממש חציית קו אדום", אמרה מנהלת חטיבת הביניים ישראלה אור-ארליך. "אני המומה כמו כל אזרח במדינת ישראל".

שני חשודים נעצרו בחשד להטמנת מטען החבלה בבית הספר: תושב פתח תקווה בן 31, אייל יונגר, האחראי על אולם הספורט של חטיבת הביניים אשר חשוד בסחר באמצעי לחימה ובסמים וקשירת קשר לפשע, ואדם נוסף בן 31 בשם אלי לוי, החשוד בניסיון סחר בסמים וקשירת קשר. כוחות משטרה רבים ויחידת כלבנים, אשר הגיעו למקום לאחר שקיבלו מידע מודיעיני לגבי השניים, עצרו אותם בשטח בית הספר כשברשותם המטען, והם הועברו לחקירה במשרדי היחידה להב 433. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום בשמונה ימים את מעצרו של יונגר ובארבעה ימים את מעצרו של לוי.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
שי ניצן: "מקווה שגזר הדין ירתיע נבחרי ציבור"
מושעה? רוכברגר מציג עצמו כראש עיריית רמת השרון
אהרונוביץ' התנצל: "הכיוון המרכזי ברצח דדון - לאומני"

מטען חבלה התגלה באולם ספורט בביה"ס ברנר בפתח תקווה. מאי 2014. יותם רונן
"נמנע אסון". אולם הספורט בפתח תקווה בו התגלה המטען/יותם רונן

המטען שהתגלה, כך נראה, לא היה מיועד להפעלה בבית הספר או להפעלה בכלל, אלא רק לסחר עם ארגוני משפחות פשע. על פי המשטרה, בית הספר נבדק במהלך הלילה ויחידת החבלנים וידאה כי אין סכנה לשוהים בו אחרי שפונה המטען. הלימודים היום התחדשו כסדרם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"חשוב להדגיש כי לא ידוע עדיין מי החשוד העיקרי במעשה, אך זה לא איש מצוות בית הספר שלי", אמרה המנהלת אור-ארליך, שהוסיפה לגבי העצור כי הוא "מנהל אולם הספורט שצמוד לבית הספר". לדבריה, "למרות הבדיקות במקום, לא כל התלמידים הגיעו היום ללימודים".

ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן, התייחס להתגברות מקרי הפשיעה בעיר. "אנחנו ממשיכים בעבודה הנמרצת כדי להבטיח את ביטחון התושבים בפתח תקווה, אך דורשים בכל תוקף מהממשלה ומהמשרד לביטחון פנים להעביר כוחות ושוטרים נוספים לתחנה - כמו גם משאבים, על מנת להגביר את המלחמה בפשע ולהבטיח את ביטחון התושבים בעיר", אמר. מהמשטרה נמסר כי "הפעילות המיידית והנחושה של היחידה מנעה סיכון של ממש לתלמידי בית הספר וצוותו, אשר בלא ידיעתם היו שוהים בבית הספר בעת שמוחזק בו מטען".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully