וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושעה? רוכברגר מציג עצמו כראש עיריית רמת השרון

13.5.2014 / 23:29

יצחק רוכברגר שהואשם בעבירות של מרמה והפרת אמונים, ונמצא כרגע בתקופת נבצרות, פרסם מודעות בעיתון שבהן הוא מקדם תוכניות שיזמה העירייה. רוכברגר: "טעות של הדובר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש עיריית רמת השרון יצחק רוכברגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצחק רוכברגר ממשיך להציג עצמו כראש עיריית רמת השרון - חרף הודעתו על נבצרות מתפקידו מ-7 במאי ועד 15 בספטמבר, בשל כתב האישום שהוגש נגדו בגין מרמה והפרת אמונים. על פי הסיכום של רוכברגר עם הוועדה להשעיית ראשי רשויות, הוא לא יכול להציג את עצמו כראש עירייה, לכהן כסגן ראש העיר, להיות חבר בוועדת הכספים, בוועדת המכרזים ובוועדת התכנון.

לאחרונה יצא רוכברגר בסדרת מודעות אישיות שפורסמו בעיתון המקומי של רמת השרון, שבהן הוא פונה לכלל תושבי העיר בניסיון לקדם באופן אישי תוכניות שיוזמת העירייה. הצעד עומד בניגוד להסכם של רוכברגר עם ועדת ההשעיה, ועוקף את החוק ואת מינויה של ממלאת מקומו, שירה אביב.

עוד בוואלה! חדשות:
ראש ממשלה יישלח לכלא? היום גזר הדין של אולמרט
בנט נגד לפיד: ”נבלום חוקים של יש עתיד”
העיריות שמסרבות לשלם 88 אגורות ליום לתלמידים נזקקים

ראש עיריית רמת השרון שהושעה יצחק רוכברגר מציג עצמו כראש העיר במודעות. מאי 2014. מתוך עיתון "קול ברמה"., צילום מסך
הודעה שבה פנה רוכברגר לתושבים כראש העיר/צילום מסך, מתוך עיתון "קול ברמה".

חברי האופוזיציה בעיר החליטו להגיש עתירה על המשך פעילות לשכתו של רוכברגר בזמן שהוא נבצר מתפקידו, בשל המודעות. לדבריהם, באמצעות הפעלת הלשכה, רוכברגר ממשיך מאחורי הקלעים לקדם פרויקטים ולמשוך בחוטים מעל גבה של המועצה. "פרסום המודעות מהוות זלזול בחוק, מה שמחזק הצורך בפירוק לשכתו של ראש העירייה", אמר עו"ד עידן למדן, חבר מועצת העיר, שהיה בין מגישי העתירה.

מטעמו של יצחק רוכברגר, נמסר: "מדובר במודעה מלפני שבועיים, אולם עקב טעות של המערכת פורסם מספר טלפון שגוי. בנסיבות אלה, מערכת העיתון פרסמה השבוע בשנית את אותה מודעה, כאשר כתוצאה מחוסר תשומת לב של הדובר לא הושמט חותם המודעה - איציק רוכברגר, מי שחתום על המודעה המקורית".

בחודש מאי 2013 הוגש נגד רוכברגר כתב אישום המייחס לו עבירות של רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים בזמן כהונתו כמנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון של קרן ההשתלמות של עובדי הרשויות המקומיות. כמו כן, יוחסה לו עבירה של קבלת החזרים מהקרן בסך 120 אלף שקלים על בסיס חשבוניות מזויפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully