וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח יפתח גריידי: ארבעה חשודים יואשמו בהריגה?

13.5.2014 / 17:35

ביום חמישי יוגש כתב אישום נגד החשודים במעורבות ברצח החייל, אלא שבשלב זה הושגה הסכמה להאשים ברצח רק את החשוד המרכזי. היום התעמתו קרובי גריידי עם אב אחד החשודים

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

צפו: אחד החשודים ברצח גריידי מדבר, שלשום

המשטרה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה הצהרת תובע נגד שני החשודים המרכזיים ברצח החייל יפתח גריידי במועדון ברעננה בחודש שעבר. השופטת מירב גרינברג נענתה לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרם של השניים, מני דבוש ובן דודו ששמו עדיין אסור לפרסום, עד יום חמישי, אז צפוי להיות מוגש כתב אישום נגדם ונגד שלושת החשודים הנוספים ששוחררו למעצר בית. עם זאת, בשלב זה עדיין לא ברור באילו עבירות יואשמו חלק מהנאשמים.

עוד חדשות מהארץ:
חברה של משפחת אולמרט: "חשים שנעשה להם עוול גדול"
מסתמן: עבודות שירות לאייל גולן בפרשת העלמות המס
האם ברק יהיה מועמדו של נתניהו במירוץ לנשיאות?

יפתח גריידי חייל בן 19 מרעננה שנרצח בפתח מועדון. פייסבוק, צילום מסך
ביום חמישי יוגש כתב אישום בפרשה. יפתח גריידי/צילום מסך, פייסבוק

המשטרה והפרקליטות אמנם הגיעו להסכמה שלפיה בן דודו של דבוש, ששמו לא הותר לפרסום מחשש לפגיעה בו, יואשם ברצח. אולם, שני הגופים טרם הגיעו להבנות באשר לסעיפי האישום שייכללו בכתב האישום נגד דבוש ונגד שלושת החשודים האחרים ששוחררו ביום ראשון למעצר בית. לא ברור עדיין אם הארבעה יואשמו גם כן ברצח בכוונה תחילה, עבירה שהעונש עליה הוא מאסר עולם, או שמא בהריגה, עבירה שהעונש עליה הוא 20 שנות מאסר.

הארכת מעצר לחשוד ברצח החייל יפתח גריידי, אפריל 2014. דרור עינב
שמו יותר לפרסום? החשוד המרכזי בבית המשפט/דרור עינב

הורי חבריו של גריידי התייצבו הבוקר בפתח הישיבה הראשונה באולם בית המשפט. הם החזיקו בתמונות של החייל המנוח לכל אורך הדיון וחלקם התעמת עם אביו של דבוש שהתעקש כי בנו חף מפשע. "הבן שלי נקי", אמר. "הוא לא רצח. הוא אפילו ניסה להגן". "אנחנו מאמנים שבית המשפט יוכיח שגם הבן שלך רצח", השיבו ההורים. "הבן שלך לא נקי והוא אחראי לרצח של יפתח".

ביום חמישי יוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד החמישה. במקביל, בית המשפט עשוי לבטל את צו איסור הפרסום על שמו של הנאשם המרכזי שעל פי החשד דקר לפחות פעם אחת את גריידי.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully