וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו חשודים בירי לעבר רכב פרקליטו של פליסיאן

12.5.2014 / 9:40

שני תושבי לוד נעצרו בחשד שירו לעבר רכבו של עו"ד משה יוחאי שחנה מחוץ לביתו, שהשליכו חזיז לעבר הבית ואף איימו בטלפון על בני משפחתו. יוחאי ייצג את הנאשם ברצח בבר-נוער

הרכב של סנגורו של חגי פליסיאן  שהושחת הבוקר. מרץ 2014. משה יוחאי, מערכת וואלה! NEWS
רכבו של עו"ד יוחאי מנוקב בחנית הבית/מערכת וואלה! NEWS, משה יוחאי

מי איים על פרקליטו של חגי פליסיאן שהואשם ברצח בבר-נוער? היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרה לפנות בוקר שני צעירים תושבי לוד בחשד שאיימו בשלושה מקרים שונים על עורך הדין משה יוחאי – כולם בחודש מרץ האחרון. במקרה אחד, יריות נורו לעבר רכבו של עורך הדין בחניית ביתו בהוד השרון; במקרה השני הושלך חזיז לעבר ביתו; ובנוסף, הם חשודים כי איימו על בני משפחתו בטלפון.

שני החשודים, כבני 20, נעצרו בעקבות חקירה סמויה בפיקודו של ניצב-משנה יגאל בן שלום מימ"ר מרכז. כעת, מתמקדים החוקרים בשני כיווני חקירה עיקריים – שהאיומים בוצעו על רקע ייצוגו של פליסיאן, והכיוון השני הוא שהשנים נשלחו על ידי לקוח של עו"ד יוחאי שלא היה שבע רצון מתפקודו. שני החשודים יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

"יש לנו עורכי דין טובים"

בסוף חודש פברואר השנה שוחרר חגי פליסיאן בתום שמונה חודשי מעצר. שחרורו התאפשר בעקבות קריסת תיק הרצח בבר-נוער לאחר שהתברר כי עדותו של עד המדינה איננה יציבה דיה. לאחר השחרור הודתה אמו של פליסיאן לעורכי הדין שייצגו אותו, ביניהם עו"ד יוחאי, כשאמרה כי: "יש לנו עורכי דין טובים, הם יטפלו בעניינים ולא יהיה כתב אישום". האם לא חסכה ביקורת על התנהלות המשטרה בפרשה: "מיהרו לכנות את חגי החשוד ברצח, מיהרו לפרסם. לא מספיק בדקו. תמיד היינו בכעס, אבל אולי עכשיו אנחנו מתחילים להירגע קצת. אנחנו מתחילים להירגע, אבל ברור שהיה לנו כעס", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully