וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקברו אותה: התעוררה לחיים חצי שעה אחרי "מותה"

דבי ביגלס, ספרית כלבים מאריזונה, הייתה במצב של מוות קליני לאחר שעברה התקף לב. הרופא כבר בישר למשפחה את הנורא מכל, אלא שאז היא התעוררה - ללא נזק מוחי. "זה פשוט נס"

צילום מסך

הוכרזה כמתה - ושבה לחיים: אישה מאריזונה הובלה השבוע לחדר המיון לאחר שקיבלה התקף לב. אך 26 דקות לאחר שהוגדרה במצב של מוות קליני, היא התעוררה וצפויה להחלמה מלאה, ללא כל נזק מוחי. רופא חדר המיון, שאפילו הודיע למשפחתה על מותה של האישה, נדהם ואף הגדיר את האירוע כנס רפואי.

דבי ביגלס, ספרית כלבים מסקוטסדייל, עברה אירוע לב במהלך משמרת ואיבדה את הכרתה. הזיכרון האחרון שלה מהאירוע הוא שהיא עמדה להתחיל לרחוץ את אחד הכלבים שהגיעו למספרה. קולגה שלה לעבודה החלה מיד לבצע בה פעולות החייאה - מעשה שכנראה הציל את חייה. ביגלס הוגדרה על ידי רופא חדר המיון שטיפל בה, ד"ר קורט סולם, כ"נס הרפואי" הראשון שראה ב-25 שנות עבודתו. "העובדה שהיא ללא שום נזק נוירולוגי ניתנת להסבר רק על ידי נס - זה הכל", אמר לרשת טלוויזיה מקומית. מוות קליני הוא מצב בו אדם חדל מלנשום ולבו עצר. הסיכוי לפגיעה מוחית בסיטואציה שכזו הוא כמעט ודאי - גם לאחר דקות ספורות.

עם זאת, גם הרופא מודה שלאותו "נס" אחראית במידה רבה ההחייאה שביצעה הקולגה בביגלס, שכלל לא הייתה בטוחה שהיא עושה זאת נכון. "לחצתי על החזה שלה בקצב פזמון השיר Stayin’ Alive", סיפרה לכלי התקשורת. ביגלס עצמה, כששמעה על הפעולה של חברתה לעבודה, אמרה כי "היא פשוט מלאך, היא הצילה את חיי". על הגיליון הרפואי של "בעלת הנס" נכתב "אבחנה רפואית עגומה", וכעת היא מתאוששת בביתה ואף צפויה להחלמה מלאה.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
צפו: צעירה צילמה את עצמה עוברת הפלה
מרגש: הכלב הציל את הפעוט ממוות בסופת רעמים
"הוא מכוער!": דייג תפס כריש גובלין במפרץ מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully