וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקועים בחו"ל בשבת: "אל על לא דואגת לנו"

10.5.2014 / 0:01

עשרות ישראלים שטיסותיהם ארצה בוטלו בגלל היעדרות הטייסים מתוסכלים מהמצב. "אין פה נציג של החברה כמו שהובטח", אמרה אחת הנוסעות בלוטון. אל על: כולם ישובו עד מוצ"ש

צילום: אבי אשכנזי, עריכה: יותם בן-דוד

(הנוסעים שנתקעו אמש בנתב"ג)

תקועים בחו"ל: בעקבות ביטול ארבע טיסות אל על מאירופה לישראל, ייאלצו עשרות ישראלים לבלות את השבת רחוק מיקיריהם. מדובר בכ-30 נוסעים שתקועים בעיר לוטון שליד לונדון ובעוד כמה עשרות נוסעים שתקועים במינכן שבגרמניה. טיסותיהם בוטלו אחרי שהטייסים של אל על לא התייצבו לעבודה. רוב נוסעי הטיסות שהיו אמורות לצאת מבוקרשט בירת רומניה ומבודפשט בירת הונגריה הצליחו להגיע ארצה.

עוד בוואלה! חדשות
בית הזוועות בחולון: "לא זוכרים מקרה כזה"
עמוס עוז נגד "תג מחיר": "ניאו נאצים עבריים"
הקרב על התקציב נמשך: נדחה תרגיל העורף השנתי

מהנהלת אל על נמסר כי הם עושים מאמצים להטיס את מרבית הנוסעים שחפצים להגיע לישראל בדחיפות כבר במהלך השבת באמצעות חברות תעופה זרות. יתר הנוסעים יוטסו במוצאי שבת לישראל על ידי טיסות חלופיות של אל על. "אנחנו מתחייבים שעד מוצאי שבת כולם יחזרו לישראל", אמר גורם בחברת התעופה.

אלא שאת אלה שתקועים כעת בחו"ל כבר יממה ההודעה הזו לא מרגיעה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמרה רעות, אחת מנוסעות הטיסה מלוטון שבוטלה, שההתנהלות כלפי הנוסעים הייתה מבולבלת וחסרת אחריות. "היינו אמורים לטוס אתמול ב-23:30 מלוטון לישראל. הגענו ב-21:00 לשדה, וכבר אז אמרו לנו שהטיסה מבוטלת, ושלא ממש ברור מה הולך לקרות. נתנו לנו 10 פאונד לרכישת אוכל בשדה התעופה, בזמן שחיפשו טיסה חלופית. אחר כך הובהר שנצא במוצאי שבת", סיפרה.

אפליה בטיפול?

לדבריה, הדבר שהכעיס אותה יותר מעצם העיכוב היה ההעדפה לכאורה לטפל בקבוצת דתיים וחרדים שהיו עמה, ולהטיסם ארצה לפני השבת. "התארגנה רשימה של דתיים וחרדים שרצו לטוס. קצין הביטחון של אל על שהיה בשדה בלוטון אמר לנו מפורשות שאין עדיפות לאף אחד ושהפיתרון יהיה אחיד ותקף לכולם. אבל אז, כששוחחנו עם מוקד ההזמנות ועם נציגי אל על בטלפון, גילינו שכבר באותו לילה דאגו לחרדים והם הועלו לטיסה חלופית. זו אפליה, ושיקרו לנו למעשה".

רעות, יחד עם עוד עשרות אנשים ממתינים לטוס חזרה ארצה בתחושה של אי-ודאות. "אנחנו פה בעיירה שכוחת אל, ובכלל לא ברור אם תהיה לנו הסעה לשדה התעופה. אין פה נציג במלון כמו שהבטיחו, ולא באמת דואגים לנו. על פיצוי בכלל אין על מה לדבר כרגע", אמרה.

בתוך כך, גורמים באל על מתחו ביקורת קשה על המנכ"ל דוד מימון ועל צמרת החברה שלא הגיעו שלשום לנמל התעופה בן גוריון כשפרצה השביתה האיטלקית שהביאה לשיבוש לוח הטיסות. "בנמל לא היו בכירי החברה ומי שנדרש להתמודד עם הנוסעים הזועמים היו עובדים זוטרים. לא כך היה צריך לנהוג", אמר גורם בחברת התעופה.

בהנהלת אל על דחו את הטענות ואמרו כי הדברים אינם נכונים. "מנהלי האגפים בחברה הוזעקו מבתיהם כדי למצוא פתרונות לכלל הנוסעים, וכראיה - 95% מהנוסעים כבר הגיעו ליעדם", נמסר מדוברת החברה בהתייחס לנוסעים שהיו אמורים לצאת מהארץ, או לשוב אליה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 18:33)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שדה התעופה לוטון בלונדון. ShutterStock
שדה התעופה בלוטון/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully