וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ניסה לתקוף את ראש עיריית הרצליה - ונעצר

8.5.2014 / 20:45

תושב טייבה בן 20 חסם עם רכבו את מכוניתו של ראש העיר משה פדלון וסירב להזיזו. "הוא בא ואמר: 'אני שם עליך זין, אני אראה לך מי אני'", סיפר פדלון. המאבטח הותקף ונפצע קל

משה פדלון מועמד לראשות עיירת הרצליה- מבקר העיר, אוקטובר 2013. שלומי גבאי
האירוע פרץ לאחר שהתוקף סירב להזיז את רכבו. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון/שלומי גבאי

התבקש להזיז את רכבו על ידי ראש העיר - וניסה לתקוף אותו: תושב טייבה בן 20 נעצר אתמול (רביעי) על ידי המשטרה בחשד שניסה לתקוף את ראש עיריית הרצליה משה פדלון, וכן הכה את המאבטח שלו ופצע אותו קל. הרקע לתקיפה הוא ניסיון של החשוד לחסום עם רכבו דרך שבה היה אמור לנוע ראש העירייה. היום שוחרר החשוד בערבות על ידי בית משפט השלום בתל אביב.

האירוע התרחש אתמול סמוך לשדה התעופה האזרחי לתעופה קלה בהרצליה. פדלון, מלווה בצמרת העירייה, קיים סיור אדריכלים לקראת פינוי השדה ותכנון שכונת מגורים במקום. כשעמדו לצאת, גילו פדלון ואנשיו כי רכב חוסם את הדרך. מאבטחו של ראש העירייה דרש מנהג הרכב החוסם להזיז את מכוניתו, אלא שבעל הרכב סירב ובמקום פרץ ויכוח בינו לבין המאבטח. "הוא בא אליי ואמר לי 'אני שם עליך זין, אני אראה לך מי אני'", סיפר לוואלה! חדשות ראש עיריית הרצליה, משה פדלון. "החלטתי לנסוע אחריו ולרשום את מספר הרכב".

אחרי שהרכב נעצר ליד עסק סמוך, החל ראש העיר לצעוד לעבר בית העסק על מנת לדבר עם בעליו על העובד. אלא שאז התנפל החשוד על ראש העירייה תוך שהוא אוחז בקרטון וניסה לתקוף אותו. "המאבטח מנע את הפגיעה והחל להיאבק בו, כשבמקביל הזעקתי את המשטרה", סיפר פדלון.

החשוד, שטען בחקירה ראשונית כי כלל לא ידע שמדובר בראש העירייה ובמאבטח שלו, הושם במעצר והמשטרה הביאה אותו היום לבית משפט השלום בתל אביב לצורך הארכת מעצר. בסופו של דבר הוחלט, כאמור, לשחררו בערבות.

עוד בוואלה! חדשות:
שביתה איטלקית: 4 טייסי אל על לא התייצבו, הטיסות מעוכבות
שיא גשם של 100 שנים בחודש מאי, חסימות בדרום
באירופה מזהירים: בלי מו”מ, נסמן מוצרי התנחלויות

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully