וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: יצא למסע לפגוש את כל החברים מפייסבוק

8.5.2014 / 12:28

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום מסך

ראש עיריית בת ים המושעה שלומי לחיאני הורשע היום (חמישי) בעבירות של הפרת אמונים, במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות. הפרקליטות צפויה לבקש מבית המשפט להטיל על לחיאני עונש של שנת מאסר אחת וקלון. לחיאני אמר בבית המשפט כי החליט "לקחת אחריות על מעשים שנעשו בטעות".

המערכת החורפית שהגיעה לאזורנו הביאה לכמות גשם גדולה שעברה בהרבה את הממוצע לחודש מאי. בדרום נחסמו כבישים בשל השיטפונות, וכוחות ההצלה נאלצו לחלץ מטיילים מהאזור.

פיצוץ עז אירע במלון קרלטון בעיר חלב בסוריה – כך דיווחו הבוקר כלי תקשורת מקומיים. לפי הדיווח, במקום ישנם מספר הרוגים והרס רב. לטענת המורדים מדובר בבסיס של צבא אסד באזור.

כמה מהחברים שלכם בפייסבוק הם חברי אמת? מייקל מק'לאפלין האמריקני, החליט לבדוק את העניין ויצא למסע ברחבי ארה"ב כדי לפגוש את 377 החברים שלו בפייסבוק ולהפוך אותם לחברים של ממש. המסע לקח אותו למקומות משונים ומפגשים מעניינים עליהם הוא מפרט בבלוג שלו.

תחזית מזג האוויר: היום ימשיך להיות גשום, עם סופות רעמים בודדות וברד. הטמפרטורות ירדו ועדיין קיים חשש לשיטפונות. מחר – התחממות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully