וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: שוטר ירה למוות בקשישה בת 93 שנופפה באקדח

השוטר ביקש מהקשישה להוריד את האקדח, ומשסירבה - ירה שלוש פעמים. תושבי העיירה הירני שמדרום לדאלאס, זועמים: "היה יכול לירות באוויר. היא לעולם לא הייתה פוגעת באיש"

ביתה של האישה בת 93 מטקסס שנורתה על ידי שוטר כיוון שנופפה באקדח, אתמול. צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך
ביתה של הקשישה בה אירע הירי, השבוע/צילום מסך, צילום מסך מיוטיוב

הרשויות בטקסס חוקרות אירוע שאירע אמש (רביעי) בו קשישה בת 93 מטקסס נורתה למוות בביתה על ידי שוטר שנקרא למקום. החשד הוא שהיא נופפה באקדח, התבקשה להורידו ומשסירבה לעשות כן, ירה בה השוטר שלוש פעמים, מתוכן פגע בה פעמיים. האישה, פרלי גולדן, הובהלה לבית חולים באזור, שם מתה מפצעיה.

התובע העירוני בריאן ראס אמר לרשת CNN כי השוטר, סטיבן סטם שמו, הגיע לבית הקשישה בעיירה הירני שמדרום לדאלאס בעקבות קריאה למוקד המשטרתי, ככל הנראה מקרוב משפחתה של גולדן, שדיווח כי הקשישה "מנופפת בכלי נשק". "הוא ביקש ממנה להוריד את הנשק מספר פעמים, ומשסירבה נורו יריות", אמר.

חקירת האירוע הועברה לידי הטקסס ריינג'רס וסטם הושעה מתפקידו עד לסיום הבדיקה בעניינו, כנהוג במקרים בהם מעורבים שוטרים בירי. "כעת זה לא בידיים שלנו", אמר ראס. המשטרה דיווחה כי בזירה נמצא אקדח תופי (Revolver) שנחשד כי היה שייך לגולדן.

שכניה של הקשישה המנוחה סיפרו לטלוויזיה המקומית כי גולדן, שהייתה הידועה בכינוי החיבה "גברת סאלי", הייתה אישה חביבה ובלתי מזיקה. "גם אם היה לה אקדח, הרי היא בשנות ה-90 לחייה", אמרה תושבת המקום, "השוטר היה יכול לירות באוויר כדי להפחיד אותה, אולי היא הייתה שומטת אותו. אני לא מסוגלת לדמיין אותה יורה באף אחד".

ללא קשר לחקירה המתנהלת, תושבי מועצת העיר יתכנסו בסוף השבוע כדי לדון בהעסקתו של השוטר היורה והאם יינקטו נגדו צעדים משמעתיים. "תושבים רבים כועסים על העניין, ואני ביניהם", אמר ראס. "אחרי הכל, מדובר בקצין משטרה צעיר שיורה באישה בת 93. עם זאת, אני מאמין שהסיפור המלא טרם התברר במלואו".

עוד בוואלה! חדשות:
צפו: קרן הלייזר הצבאית חותכת מרחוק סירה בים
הכל דב: מנגו הדב נותח בשל פריצת דיסק
היעלמות הילדה מדלן: הבלשים יחפרו באתר הנופש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully