וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בישראל: גם באו"ם חוגגים את יום העצמאות

7.5.2014 / 18:27

עשרות שגרירים מרחבי העולם ישתתפו הערב בחגיגת עצמאות מיוחדת שאירגנה משלחת ישראל באו"ם, כולל הופעת אורח של דויד ברוזה, וגם יריד יזמות וטכנולוגיה של חברות ישראליות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השגריר רון פרושאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בישראל אמנם הסתיימו אמש (רביעי) חגיגות יום העצמאות, אבל בניו יורק החגיגה רק מתחילה: הערב (רביעי) תתקיים במטה האו"ם בעיר חגיגת יום עצמאות "דיפלומטית" לישראל, בה ישתתפו עשרות שגרירים מרחבי העולם. את החגיגה מארגנת המשלחת הישראלית לאו"ם וצפויים להשתתף בה שגרירי ארצות הברית, צרפת, בריטניה, סין, הודו, טורקיה, יפן, מקסיקו, קנדה, רואנדה ומדינות נוספות.

עוד בוואלה! חדשות:
אטימות: ילד אוטיסט סולק מבית הספר - כי בכה בצפירה
על חם: נתפס חשוד ב-7 מקרי "תג מחיר" ביקנעם
השופטת למשטרה: הפסיקו להתעכב בחקירת רצח החייל

במוקד החגיגה תתקיים הופעת אורח של הזמר דויד ברוזה, שמופיע באירוע בהתנדבות. ברוזה אמר כי הוא "שמח לחזק ביום הזה את ידו של השגריר באו"ם, רון פרושאור, להביא קצת תרבות ושירים לגיוון, ולהניח לרגע לפוליטיקה ולדיפלומטיה". מלבד ההופעה, האורחים בחגיגה ייחשפו ליריד יזמות וטכנולוגיה של חברות ישראליות, שמוצריהן רלוונטיים לעבודת האו"ם ברחבי העולם.

"אנחנו חוגגים הערב את היזמות הישראלית, את החדשנות ואת חדוות היצירה הבוערות בה", אמר השגריר פרושאור לפני האירוע. "זוהי אומה קטנה, שכנגד כל הסיכויים ולמרות כל המכשולים מצליחה שוב ושוב להוביל בתחומי המחקר והפיתוח, הבריאות, הכלכלה והחקלאות. ישראל ניצבת היום בחזית המדע והטכנולוגיה". פרושאור הוסיף כי "מדינות העולם מעריכות את היכולות הללו, מעודדות אותן ומבקשות להשתמש בהן. יש לנו סיבה טובה לחגוג".

כוכב החגיגות ברומא: מאמן הנבחרת המקומית

אתמול התקיימו חגיגות עצמאות בשגרירויות ישראל רבות ברחבי העולם, ובחלק מהמוקדים הגיעו אורחים מפתיעים. כך למשל, לחגיגות העצמאות של שגרירות ישראל ברומא הגיע מאמן נבחרת איטליה בכדורגל, צ'זרה פראנדלי, שמשך את רוב תשומת הלב של האורחים באירוע.

פראנדלי, שהוביל את נבחרת איטליה לגמר אליפות אירופה ב-2012, עסוק בימים אלה בהכנת הנבחרת לקראת המונדיאל שייפתח בחודש הבא בברזיל. בטקס לציון יום העצמאות שערכה שגרירות ישראל בלימה, בירת פרו, הופיע משמר כבוד של הצבא הפרואני, ותזמורת צבאית מקומית ניגנה את "התקווה".

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully