וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתה נגד שוטרים ברשת: "בכרמל נשרפו הרבה חארות"

7.5.2014 / 15:06

לנוכח ריבוי הפוסטים שעלו נגד לובשי המדים הכחולים, החליטה אושרה אסף, ראש העמותה למען זכויות השוטרים, להגיש נגד הכותבים תלונה במשטרה. "זו תופעה מסוכנת מאוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מהפוסטים שעלו לאחרונה לרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מוות לשוטרים" ו- "בני זונות" הן רק חלק מן התגובות המאפיינות את ההסתה המתחוללת נגד המשטרה ברשת. אושרה אסף, העומדת בראש העמותה למען זכויות השוטרים, החליטה להגיש תלונה במשטרה כנגד המסיתים. "זו תופעה מסוכנת מאוד", היא אמרה. "לעיתים קרובות לשוטרים אין פה ואנחנו חייבים לתת להם גב, בייחוד לנוכח ההסתה הנוראית".

באחד הפוסטים שעלה לאחרונה לרשת נכתב: "ההתלבטות הכי גדולה שלי היא האם לעמוד ביום הזיכרון לחללי צה"ל בגלל שפתאום החליטו שהיום הזה הוא גם משותף לשוטרים שמתו. כוס אמא שלהם ואני שמח שהם מתים! במיוחד בשריפת הכרמל שנשרפו שם הרבה חארות". בפוסט אחר נכתב: "מוות לשוטרים, בני זונות שחושבים שהם יכולים לעשות הכול". בפוסט נוסף נכתב בתגובה למותו של אחד השוטרים: "מגיע לכל השוטרים הזונות".

עוד בוואלה! חדשות:
החשודה מיצהר: "חולמת שטיל יפגע בילדי רמאללה"
"אין שום בעיה הלכתית להרוג חייל בפינוי לילי"
אמה של שלי דדון: "מתפללת שבתי היא הקורבן האחרון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסף מכנה את התופעה "ניסיון לרפיון יד השוטר ושולחיו". "צעדים אלו פוגעים במורל השוטרים ובני משפחותיהם, פוגעת בחוסנו של השוטר לאכוף את חוקיה של מדינת ישראל ובמעמדו ותדמיתו בחברה הישראלית".

ככל הנראה, מה שהצית את המחאה היא הדרישה ללגליזציה של סמים קלים, שזכתה לאחרונה לתשומת לב רבה. רבים מהפוסטים הקוראים לפגיעה בשוטרים מתייחסים לחקירות האחרונות שקיימה המשטרה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully