וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ האיראני: "לא אתן להציגנו כמכחישי שואה"

"כל עוד אני כאן, לא אתן לפרויקט הציוני לפגוע באיראן", הבטיח זריף בדיון מיוחד בבית המחוקקים. הוא התייחס גם למעמדה של איראן בעולם: "גזלנו מנתניהו את השקט והשלווה"

שר החוץ של איראן ג'וואד זריף עם נציגת האיחוד האירופי קתרין אשטון. וינה, אפריל 2014. AP
"לא נרשה למכונת התעמולה של הציונים לבנות פצצת גרעין מחד, ולהפחיד את העם האיראני מאידך". זריף עם שרת החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון/AP

"כל עוד אני במשרד החוץ, לא אתן לפרויקט הציוני לפגוע באיראן, תחת האשמות שווא של הכחשת שואה", כך אמר אתמול (שלישי) שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף. הוא זומן לבית המחוקקים, המג'לס, כדי לענות לשאלותיהם של חברי הפרלמנט האיראני בנוגע לכמה מהתבטאויותיו בחודשים האחרונים בעניין ישראל והשואה.

חבר המג'לס והוועדה לביטחון לאומי ג'וואד כרימי-קדוסי, שהציג את השאלות לשר החוץ, התייחס בדיון לראיון שקיים זריף עם רשת ABC האמריקנית, בו הבהיר כי גם המנהיג העליון עלי חמינאי גינה את רצח היהודים בזמן השואה, בתשובה לטענה כי חמינאי ממשיך להכחיש את שואת היהודים. שר החוץ הבהיר כי העם האיראני התנגד מאז ומעולם לשנאת יהודים ולרצח עם.

עוד בוואלה! חדשות:
איראן חסמה את הגישה לווטסאפ: "צוקרברג ציוני"
"אני הוא רוחאני": הסרט החדש שמסעיר את איראן
לראשונה זה חודשים: הוגברה אכיפת העיצומים על איראן

המנהיג העליון של איראן, אייתוללה עלי חמינאי, נואם בפני קציני מודיעין של חיל האוויר האיראני, 8 בינואר 2014. האתר הרשמי של המנהיג העליון, אתר רשמי
"אחד מערכי המהפכה - סיוע לאויבי ישראל". המנהיג העליון עלי חמינאי/אתר רשמי, האתר הרשמי של המנהיג העליון

זריף הבהיר כי אחת ממטרותיו כשר החוץ היא לא לאפשר ל"תעמולה הציונית הרעילה" להציג את איראן כאיום עולמי. "לא נרשה למכונת התעמולה של הציונים לבנות פצצת גרעין מחד, ולהפחיד את העם האיראני מאידך", טען.

"המשטר הציוני מלא באמצעי לחימה גרעיניים שהופכים אותו לדורס הגדול ביותר של זכויות אדם", הוסף זריף, "הממשלה האיראנית הנוכחית גזלה מנתניהו את השקט והשלווה שלו, ועל כך הודו לי בין היתר מזכ"ל חיזבאללה וראשי חמאס והג'יהאד האסלאמי". "כשזריף נוסע מעבר לים עמדותיו משתנות", טען כרימי-קדוסי, "הרי המנהיג העליון כבר אמר באופן ברור כי אנחנו מסייעים לאויביה של ישראל, וזהו אחד מערכיה של המהפכה האסלאמית".

חבר המג'לס כרימי-קדוסי הוסיף מצדו כי מנהלי המשא ומתן על תכנית הגרעין מפגינים חולשה. הסיבה לכל המשברים, לטענתו, היא קיומו של "הגרורה הסרטנית" ששמה המשטר הציוני. הוא הציג בפני חברי המג'לס פנייה של נתניהו לנשיא איראן לשאת ולתת עם ישראל – דבר אשר "לא היה קורה לפני 30 שנה", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully