וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השבוע: דונלד סטרלינג

1.5.2014 / 13:21

השבוע המהדורה מצדיעה לדונלנד סטרלינג, הבעלים של הלוס אנג'לס קליפרס שהתגלה לא רק כגזען אלא הגדיר מחדש את המושג "אירוניה". כעת, אחרי שהושעה מליגת ה- NBA לכל החיים הוא מוזמן להגיע לארץ, בית"ר ירושלים מחפשת קונה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם אולמרט צריך לקבל חנינה? לקראת גזר הדין במשפט הולילנד שיינתן בעוד שבועיים, סקר מיוחד של מכון גיאוקרטורגרפיה לוואלה! חדשות בדק מה חושב הציבור: האם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, צריך לקבל עונש מאסר או לקבל חנינה עם אות קלון? צפו בתוצאות ובהסבר של פרופסור אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה.

ההספד של אסי דיין על עצמו: דיין, גדול יוצרי הקולנוע והטלוויזיה בארץ, הלך הבוקר לעולמו בגיל 68. לפני כחצי שנה דיין בהצגה "הלוך ושוב" של תיאטרון "גשר" בה את עצמו ואילתר קטע מצחיק - מריר על מסע הפרידה מחייו. מה הוא חשב על המוות? ומה חשב על ההצלחות והפרסים שקיבל בחייו? צפו בקטע.

פתיחת עונת הרחצה: מיליוני ישראלים יגדשו את חופי הרחצה הקיץ ולמרות כמות המצילים שגדלה עדיין צפויות לא מעט סכנות למתרחצים. מדוע מיעוט החופים המוכרזים על רצועת מישור החוף מסכן חיים? וגם מגבת עם רמקולים מובנים, מטען סולארי נייד וביקיני שהוא גם פותחן בקבוקים - הגאדג'טים הכי מגניבים שכדאי לכם לקחת אתכם אל החוף.

תחזית: הלילה בהיר וקריר, במהלך סוף השבוע: מחר ירידה קלה בטמפרטורות, בשבת התחממות ניכרת ויעשה חם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully