וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפקידו האחרון של אסי דיין: "פחות מתאים לי המוות הזה"

1.5.2014 / 12:42

הבמאי והשחקן אסי דיין הלך לעולמו היום בבוקר בגיל 68, תפקידו האחרון היה בהצגה "הלוך ושוב" בתאטרון גשר שבה הוא מאלתר הספד אישי על חייו. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם אולמרט צריך לקבל חנינה? לקראת גזר הדין במשפט הולילנד שיינתן בעוד שבועיים, סקר מיוחד של מכון גיאוקרטורגרפיה לוואלה! חדשות בדק מה חושב הציבור: האם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, צריך לקבל עונש מאסר או לקבל חנינה עם אות קלון? צפו בתוצאות ובהסבר של פרופסור אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה.

פתיחת עונת הרחצה: מיליוני ישראלים יגדשו את חופי הרחצה הקיץ ולמרות כמות המצילים שגדלה עדיין צפויות לא מעט סכנות למתרחצים. מדוע מיעוט החופים המוכרזים על רצועת מישור החוף מסכן חיים? וגם מגבת עם רמקולים מובנים, מטען סולארי נייד וביקיני שהוא גם פותחן בקבוקים - הגאדג'טים הכי מגניבים שכדאי לכם לקחת אתכם אל החוף.

איש השבוע: הבעלים של הלוס אנג'לס קליפרס, דונלנד סטרלינג התגלה השבוע כגזען חשוך והגדיר מחדש אירוניה מה היא כשהוקלט יורד על חברתו האפרו אמריקנית משום שהצטלמה עם שחקנים כהי עור. המהדורה מעניקה לסטרלינג סדין עם כובע מחודד ועכשיו כשהוא נענש בהשעייה מליגת ה NBA לכל החיים המהדורה מזמינה אותו לבקר בארץ ולהשקיע בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים שמחפשת קונה.

תחזית: הלילה בהיר וקריר, במהלך סוף השבוע: מחר ירידה קלה בטמפרטורות, בשבת התחממות ניכרת ויעשה חם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully