וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נעצרו בשל ריקוד "טוורקינג" נועז מדי

שלוש צעירות, שהגיעו לשלם קנס בעירייה, החליטו לנענע את הישבן מחוץ לחלונות בית המשפט הסמוך ואף לחשוף את איברי המין שלהן - כשאחת מהן מצלמת את האירוע

נשים שנעצרו בשל ריקוד טוורקינג. יוטיוב, צילום מסך
תמונת המעצר של השלוש/צילום מסך, יוטיוב

לפי פתגם ידוע בארצות הברית "אי אפשר להילחם בעירייה". כעת נראה שאפשר לעדכן את הפתגם ולהגיד שגם "אסור לרקוד טוורקינג בעירייה". שלוש נשים נעצרו ביום שני לאחר ששתיים מהן עמדו ליד חלונות בית המשפט המחוזי בבוורטון, אורגון ליד העירייה והחלו לרקוד טוורקינג (שלפי ההגדרה המדוקדקת מתואר כ"ריקוד לצלילי מוזיקה פופולארית בזיקה מינית פרובוקטיבית שמשלבת תנועות ירך בפוזיציה נמוכה ומשתופפת). האישה השלישית שנעצרה צילמה אותן מבצעות את הריקוד בטלפון הנייד שלה.

על פי הדיווח של ההאפטינגטון פוסט, התקרית ארעה לאחר שאחת מהנשים, קורה וולסקז בת ה-20, הגיעה לבית המשפט בכדי לשלם קנס כשאליה מתלוות חברותיה בריטני מדק (20) ולקוהאם יוטסבאט (22). כאשר הן עזבו את המקום, וולסקז ומדק החלו לרקוד טוורקינג, בזמן שיוטסאבט מצלמת אותן. במהלך הריקוד נטען כי הן אף חשפו את איברי המין שלהן.

המשטרה המקומית מסרה כי מדק אף הטילה את מימיה בין שתי מכוניות חונות ואז נסעו משם, אולם נעצרו על ידי ניידת משטרה לאחר מספר דקות. בחיפוש שנעצשה עליהן נמצאו עליהם סמים מסוג קוקאין, מתאמפטמין ומריחואנה. הן נעצרו בחשד לאחזקת סמים, התנהגות בלתי הולמת והתערטלות בפומבי.

צפו בדיווח החדשותי על הפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully