וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי נפרד מחברתו: "הייתה תלותית מדי"

כלי התקשורת בממלכה דיווחו על פרידתו המפתיעה של יורש העצר בן ה-29 מחברתו הצעירה ממנו בארבע שנים, קרסידה בונאס."היחסים ביניהם הופסקו כדי שכל אחד יוכל להתאוורר"

יורש העצר הבריטי הארי נפרדד מחברתו קרסידה בונאס. GettyImages
הנסיך הארי עם חברתו לשעבר קרסידה בונאס/GettyImages

יורש העצר הבריטי, הנסיך הארי בן ה-29, נפרד מחברתו קרסידה בונאס בת ה-25 - כך דיווחו הערב (שלישי) כלי תקשורת בבריטניה. למרות דיווחים שהתפרסמו לאחרונה, לפיהם בני הזוג, שיצאו יחד במשך השנתיים האחרונות, עומדים למסד את יחסיהם בקרוב ולהתחתן, הם החליטו לסיים את הקשר ביניהם.

"היחסים ביניהם הופסקו כדי שכל אחד יוכל להתאוורר", סיפר ל"טלגרף" מקור המקורב לבית המלוכה. לדבריו, "זה בלתי אפשרי לנהל באופן מוצלח רומן וקשר זוגי כשנמצאים תחת זכוכית מגדלת של כל התקשורת העולמית". מקורב המקורב לנסיך הארי סיפק תשובה מעניינת לשאלה מה הסיבה לפרידתם של בני הזוג, כשאמר למגזין "פיפל" כי "הנסיך הרגיש שהיא תלותית מדי, ולכן זה פשוט לא עבד".

הארי וקרסידה הכירו דרך הנסיכה יוג'יני מיורק, חברה קרובה של קרסידה, וניסו במהלך תקופתם המשותפת להתרחק מאור הזרקורים. רק בחודש שעבר השתתפה קרסידה באירוע הפומבי הרשמי הראשון יחד עם הנסיך הארי. השניים התחבקו והתנשקו לעיני 12 אלף המשתתפים באירוע צדקה בהיכל וומבלי, וחיזקו את הסברה כאילו הקשר ביניהם חזק מתמיד, אולם היום, כאמור, התבדו תושבי הממלכה. "בלתי אפשרי להעריך מה יהיה בעתיד", הודה אחד ממקורבי הנסיך כשנשאל על כך, "אני גם לא חושב שמישהו מהם יודע".

עוד חדשות מעולם:
משחקי מין? "הרוצחת הסקסית" דקרה בגלל כסף
דיווח: סירה ניסתה לשבור המצור על עזה – והתפוצצה
ג'ון קרי: חשפנו את רשת המרגלים הרוסים באוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully