וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב מרחובות חרך את ידי בנו בתור "עונש"

27.4.2014 / 18:29

בן 5 הגיע בסוף השבוע לגן הילדים כשעל ידיו כוויות. כשנשאל לפשר העניין ענה שאביו כעס והצמיד את ידיו לפלטה חשמלית. האב נעצר, ואז התברר כי גם שאר האחים סבלו מנחת זרועו

המשטרה עצרה אמש (שבת) גבר בן 38 תושב רחובות בחשד שחרך את כפות ידיו של בנו בן החמש, כצעד של ענישה. האב חשוד שהתעלל גם בשלושת ילדיו הנוספים, ושנהג להכות אותם בעזרת חגורה. מעצרו הוארך בשלושה ימים.

הפרשה נחשפה הודות לערנותו של הצוות החינוכי בגן הילדים בו לומד הילד בן החמש. בסוף השבוע הוא הגיע לגן כשעל כפות ידיו כוויות, וכשנשאל לפשר הדבר סיפר שאביו אחראי למעשה. הילד הקטן הסביר שאביו כעס עליו כי חשב שהוא לקח ממנו כסף ללא רשות, ולכן החליט "ללמדו לקח" בדמות חריכת ידיו. הוא הוסיף כי אביו הצמיד את ידיו לפלטה החשמלית, וכשתוצאה מכך נגרמה הפציעה בכפותיו.

בשל חומרת האירוע פנתה הגננת לחוקרי הנוער של משטרת רחובות אשר פנו למשרד הרווחה וביקשו לקיים חקירת ילדים דחופה. עוד באותו היום הגיעו החוקרים לגן וביקשו לשמוע את עדותו של הילד. אחר כך הם איתרו את שלושת אחיו ובמשך שעות נגבתה מכל אחד מהם בנפרד עדות. אז התברר כי גם הילדים האחרים נפלו קורבן - על פי החשד - למעשי אלימות קשים מצד האב, שבין היתר נהג להלום בהם באגרופיו.

הודות לעדויות, הורה מפקד משטרת רחובות לעצור את האב בחשד להתעללות והוא הובא לחקירה במהלכה הכחיש את כל המיוחס לו וטען כי לא פגע בילדיו.

עוד בוואלה! חדשות
אחרי 70 שנה: זיהתה את עצמה ואת משפחתה בתצלום מאושוויץ
המשטרה: להעמיד לדין הרב אברהם יוסף בגין סחיטה
"למען החיים": מאות צעדו בתל אביב עבור הניצולים

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully