וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שימפנזה תבע את בעליו על תנאי המחייה

27.4.2014 / 15:52

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

הממשלה אישרה היום את תכנית משרד האוצר לסיוע לניצולי השואה בסך של כמיליארד שקלים לשנה. תקציב התכנית, יתווסף ל-835 מיליון השקלים שהקצה משרד האוצר לטיפול בזכויות ניצולי שואה בחמש השנים הקרובות.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן יפרסם היום הודעה חריגה ובה יכנה את השואה "הפשע המתועב ביותר נגד האנושות בעידן המודרני". בנוסף יביע אבו מאזן את תנחומיו למשפחות הקורבנות.

שתי פעולות תג מחיר בצפון: על קירות תיכון בעיר עכו התגלתה היום כתובת "מוות לערבים" ורוססו כתובות נאצה נגד הנהלת התיכון. ביקנעם רוססה הכתובת תג מחיר על רכבו של תושב העיר.

לראשונה– שימפנזה יתבע את השובה שלו על תנאי המחייה שלו: סטיבן וייס, עו"ד אמריקני לזכויות בעלי החיים, הגיש לאחרונה תביעה בשם השימפנזה טומי הכלוא בביתו של תושב ניו יורק בתנאים מחפירים. מדובר בפעם הראשונה בה בעל חיים תובע את שוביו, אולם לדברי וייס זו לא האחרונה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה, ותחול עלייה קלה בטמפרטורות. מחר תחול ירידה קלה במידות החום, בעיקר בהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully