וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 16 סירבה להזמנה לנשף – ונדקרה למוות

26.4.2014 / 3:55

בבוקר יום לימודים גילו מוריה של מארין סנצ'ז את גופתה מוטלת במסדרון. באותו לילה היה אמור להיערך נשף אותו עזרה לארגן. המשטרה חושדת כי הרוצח הוא נער עמו סירבה לצאת

זירת הרצח בתיכון בקונטיקט בו נרצחה מורין סנצ'ז. רויטרס
זירת הרצח/רויטרס

מארין סנצ'ז בת ה-16 מקונטיקט נדקרה אתמול (שישי) בשעות הבוקר למוות בשטחו של בית הספר התיכון בו למדה. המשטרה חוקרת האם הנער החשוד עשה זאת משום שסירבה להיות בת זוגו לנשף. הרצח אירע במסדרון בית הספר על שם ג'ונתן לואו במילפורד, קונטיקט, שעה נסיעה מהעיר ניו יורק. נער בן 16 ששמו טרם הותר לפרסום, הואשם ברצח. החשוד מוחזק במעצר מאז יום שישי בצהריים וייתכן שיועמד לדין כמבוגר. אתמול בשעות הערב התגלתה סכין מזירת הפשע בביתו של החשוד.

עוד ידיעות מהעולם:
ניו יורק: סטודנטים יהודים קיבלו הודעות פינוי
אוסטרלי שיכור ניסה לחטוף מטוס ונעצר באינדונזיה
טקסס: מורה כפתה מין אוראלי על תלמיד במשרדה

אימאני לנגסטון, אחת מחברותיה הטובות של הנרצחת, אמרה שהתלמידים בדיוק היו באודיטוריום בית ספר כאשר מורה ניגשה אליהם ואמרה להם שסנצ'ז נדקרה. "היא הסבירה לנו שהיא נדקרה בגרון בגלל שהיא סירבה ללכת עם החשוד לנשף", אמרה. היא ראתה את החשוד נלקח מחוץ לבית הספר באזיקים. לטענתה, הוא היה מיודד עם סנצ'ז אבל הם מעולם לא יצאו לדייט. לדבריה, סנצ'ז עזרה לארגן את הנשף וציפתה להשתתף בו עם החבר שלה. האירוע תוכנן ליום שישי בלילה אך נדחה בגלל הדקירה.

"אור בהיר של תקוות וחלומות"

"אנחנו הרוסים מהאובדן של אחת מתלמידותינו", אמרה המפקחת על בית הספר, אליזבת פסר, במסיבת עיתונאים שהתקיימה לאחר הרצח. "היא הייתה בת 16, תוססת ומוערבת מאד בחיי התיכון, היא הייתה אהובה ומכובדת", הוסיפה.

אדווארד קובאק, בן דודה, תיאר את סנצ'ז כ"אור בהיר של תקוות וחלומות", כפי שהוא הקריא בהצהרה ששחררה המשפחה, והוסיף שיש לעשות יותר כדי להבטיח שאנשים צעירים לא יותקפו בבתי הספר. רבקה גולדן בת ה-17 אמרה שהיא ראתה את הקורבן שוכבת על הרצפה, מוקפת במורים שחלקם בכו. באותם רגעים היא לא הבינה מה קורה ולא הבינה מדוע הם ביקשו ממנה לא להתקרב.

מפקד המשטרה המקומית, קית' מילו, אמר שהחוקרים בודקים את הסברה לפיה המניע לרצח היא סירובה של הקורבן להזמנת הרוצח. לטענתו, בתי הספר בטוחים מאד מלבד העובדה שאין בהם גלאי מתכות. המשטרה תסתכל על תיעוד מצלמות האבטחה שבתוך בית הספר כדי למצוא ראיות, הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully