וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגי נמל אשדוד שובתים: "המנכ"ל דורש נהג צמוד"

24.4.2014 / 12:50

יצחק בלומנטל עורר סערה לאחר שדרש להשתמש בשירותיו של נהג צמוד מתוך ששת נהגי הנמל, בניגוד לנהלים. "לא יתכן שהוא יחליט לעשות זאת לטובת נסיעותיו וישבש סידור עבודה שלם"

איציק בלומנטל מנכ"ל בפועל בחברת נמל אשדוד. אפריל 2014. אבי רוקח,
"אם המנכ"ל רוצה נהג צמוד, הוא יכול לדרוש תקן לנהג". בלומנטל/אבי רוקח

נהגי נמל אשדוד פתחו היום (חמישי) בשביתה, בעקבות הסערה שעורר יצחק בלומנטל, מנכ"ל הנמל בפועל, לאחר שהחליט להשתמש בשירותיו של נהג צמוד, בניגוד לנהלים. בעבר, היה נהוג תקן לתפקיד נהג המנכ"ל, אך תקן זה בוטל על ידי המנכ"ל הקודם, שוקי סגיס, שהחליט לנהוג בעצמו מתוך כוונה לתת דוגמא אישית להתנהלות צנועה.

לאחר כניסתו של בלומנטל לתפקיד המנכ"ל בפועל, פנו מלשכתו לאחראי על הנהגים בנמל, משה בוכניק, וביקשו להקצות נהג שיסיע את המנכ"ל לנסיעה מסוימת. בוכניק נענה לפנייה והקצה לבלומנטל נהג פנוי מתוך מאגר נהגי הנמל המקצועיים, המונה שישה נהגים בלבד.

עוד בוואלה! חדשות:
תכנית ההבראה בשדרות: 89 עובדים מפוטרים
נהג לשעבר של נתניהו חשוד באונס של 12 קטינות
"מעדיפה תווית של נערת פיתוי מתווית של סמויה"

נמל אשדוד. אורי לנץ
השביתה צפויה לגרום לשיבושים רבים למהלך העבודה התקין. נמל אשדוד/אורי לנץ

עם זאת, לאחרונה סירב בלומנטל לקבל נהגים פנויים, ודרש לקבל נהג מסוים בלבד. הנהגים המקצועיים, שמתחלקים בעבודה במשמרות, עוסקים בפריקת מכוניות מאוניות ובהסעות שונות בנמל ומחוצה לו בכל שעות היממה, וכך דרישתו של המנכ"ל בפועל גרמה לשיבושים בסידור העבודה של הנהגים. בוכניק אף נאלץ להזמין נהגי קבלן, שעלותם עולה בהרבה על עלות עבודתו של נהג המועסק ישירות על ידי הנמל.

מיכל לוגסי, יו"ר ועד סקטור מינהל, אקדמאים ועצמאים בנמל, יצאה בגלוי נגד התנהלותו של המנכ"ל: "אם בלומנטל רוצה נהג צמוד, הוא יכול לדרוש תקן לנהג. לא יתכן שהוא יחליט לגרוע נהג ספציפי ממצבת העבודה של הנמל לטובת נסיעותיו שלו ובכך לשבש סידור עבודה שלם. אחראי הנהגים יוכל להמשיך ולהקצות לו, מעת לעת, נהג פנוי מתוך המאגר הקיים".

לטענת לוגסי, בלומנטל מנסה לעשות בנמל כבשלו: "ערב חג הפסח דרש בלומנטל מרמ"ד משאבים לוגיסטיים של הנמל להעמיד לטובת עוזרו האישי, ליאור שטרק, רכב תפעולי גדול של הנמל לשימושו האישי במהלך ימי החג. דבר זה אסור בתכלית האיסור, מה גם שעוזרו האישי נהנה מרכב צמוד של חברת ליסינג שהנמל משלם תמורתו".

בשל התנהלותו של בלומנטל, הורתה לוגסי לנהגי הנמל לחדול בשלב זה מעבודתם. שביתת הנהגים תמנע פריקת כלי רכב מאוניית המכוניות שאמורה להגיע לנמל ביום שבת הקרוב. בנוסף, השביתה צפויה לגרום לשיבושים רבים למהלך העבודה התקין של הנמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully