וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדה לגידול סמים במלון בירושלים; החשוד: בן 72

24.4.2014 / 12:01

21 שתילי קנאביס, מנות סם ואמצעי גידול שונים נמצאו בחדר מלון, בעקבות מידע שקיבלו בלשי ימ"ר ש"י. עם זאת, הם נדהמו לגלות את גילו של החשוד, שנעצר בעבר בחשד לסחר בסמים

מעבדת סמים נחשפה במלון דיפלומט בירושלים. אפריל 2014. דוברות מחוז ש"י של המשטרה,
לטענת החשוד, כל השתילים היו לשימוש אישי/דוברות מחוז ש"י של המשטרה

מעבדה לגידול קנאביס נחשפה אמש (רביעי) בחדר במלון דיפלומט שבירושלים, אשר נוהלה לפי החשד על ידי אדם בן 72. בחיפוש בחדר המלון נמצאו אמצעי גידול שונים, 21 שתילים ומנות סם מוכנות למכירה. החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

לאחר שקיבלו מידע על המעבדה, בלשי מחלק נוער חשיפה של ימ"ר ש"י נדהמו לגלות שהחשוד העומד מאחוריה ממש לא צעיר. לטענת החשוד, בתגובתו הראשונית לבלשים, כל השתילים היו לשימוש אישי. עם זאת, ולמרות שעלה לארץ רק לפני כ-12 שנים, לא מדובר בהיתקלות הראשונה של החשוד עם רשויות אכיפת החוק - הוא נעצר בעבר על עבירות דומות של סחר ושימוש בסמים.

עוד בוואלה! חדשות:
זוג בני 60 הכניע פורץ שחדר לביתם: "כמו בסרטים"
הטרדות ופורנוגרפיה: סקנדל בצוות האווירובטי
סרן ר' פוטר: "צה"ל ממשיך במסע העוול"

מעבדת סמים נחשפה במלון דיפלומט בירושלים. אפריל 2014. דוברות מחוז ש"י של המשטרה,
מעבדת הסמים שהתגלתה במלון דיפלומט/דוברות מחוז ש"י של המשטרה

בתוך כך, מעבדה נוספת לגידול שתילי קנאביס התגלתה היום בדירה בראשון לציון, במסגרת פעילות היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית. במעבדה נתפסו עשרות שתילים, ומהם היקף חומר המוערך בכ-20 קילוגרמים. בעלי הדירה, זוג בשנות החמישים לחייהם, נעצרו ויובאו היום לדיון בהארכת מעצרם.

בנוסף, במסגרת פעילות של ימ"ר צפון, בפיקודו של ניצב-משנה משה כהן, נתפסו הלילה שני חשודים תושבי הצפון, בני 43 ו-62, לאחר שבחיפוש ברכבם נמצאו כשמונה קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג חשיש וכסף מזומן. החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים להם של החזקה וסחר בסמים, ויובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully