וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצו מאי בודד - בזכות אות מצוקה שסימנו בחול

חמישה אוסטרלים נתקעו על אי מול חופי קווינסלנד, לאחר שסירתם נסחפה בעת שליקטו צדפות. מסוק הוזעק מהיבשה לחלצם אחרי שהסירה אותרה בים. לימאים שלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סירתם השתחררה בעת שליקטו צדפות. אות המצוקה שסומן בחול/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצה של חמישה אוסטרלים מצאה את עצמה השבוע תקועה באי מבודד מול חופי קווינסלנד בצפון-מזרח אוסטרליה, ורק לאחר שסימנו "SOS" בחול, צוותי החילוץ הצליחו למצוא אותם – כך דווח באתר האוסטרלי "קורייר מייל". מחקירת המקרה עד כה עולה כי הקבוצה הגיעה לאי בתעלת קמברלנד בעזרת סירה. למרות שעגנו את הסירה עם הגעתם – היא השתחררה בעת שחיפשו צדפות באי.

הימאים החובבים נמלטו בקושי מלהעביר את הלילה על האי, לאחר שגילו שסירתם נסחפה, ולא הותירה להם ברירה אלא לקוות שצוותי החילוץ יגיעו במהרה. סירה נוספת ששטה באזור התריעה למשטרה לאחר שזיהו את הסירה המיותמת שטה באוקיינוס בשעות אחר הצהריים המוקדמות.

עוד כותרות שאסור לפספס:
ניסתה להבריח אקדח טעון לכלא - באיבר מינה
קפצו מראש הבניין הגובה בעולם: "חלום שהתגשם"
הצעיר יתעשר מהסרטון בו נראה חוטף בעיטה בראש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למסוק לא הייתה אפשרות לנחות על האי. חמשת הימאים מחכים לחילוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסוק חיפוש הוקפץ לאזור בו אותרה הסירה שחמקה, עד שלבסוף איתות המצוקה שסימנו האבודים ברצועת חול נראה מהאוויר – והמסוק הגיע לחלצם. לאחר שחולצו, התברר כי הם נתקעו באי כבר משעות הבוקר, ללא מקום להתחבא בו מהשמש הקופחת.

כשמסוק החילוץ התקרב לקבוצה, הבחינו אנשי הצוות כי אין להם אפשרות לנחות על האי הזעיר, ולכן השליכו סולם מטה אל קבוצת הימאים, שטיפסה מעלה בשלום. עם הגיעם לחוף, כוחות משטרה תשאלו את חברי הקבוצה. הרשויות מסרו כי מצבם של כל חמשת הימאים טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully