וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קורע את הלב": התמונה החדשה שמסעירה את סוריה

צילום המראה לכאורה מורדים סורים מכוונים שלושה רובים לראשו של ילד קטן, מתומכי אסד, עורר סערה בימים האחרונים. הגולשים זעמו: "חיות אדם, אפילו ישראל יותר רחמנית מכם"

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: יאיר דניאל

מוקדם יותר בסוריה: עשרות נפגעו בתקיפה כימית

עוד מחזה מזעזע מבית היוצר של סוריה: תמונה ובה נראה ילד קטן כששלושה רובים מוצמדים לראשו מסעירה בימים האחרונים את המדינה שבשטחה מתחוללת מלחמת אזרחים זה למעלה משלוש שנים.

מיוחד: עדות מהשטח על זוועות המלחמה בסוריה

התמונה, שמראה לכאורה מורדים סורים מכוונים רובים לראשו של הילד חסר האונים, הועלתה לטוויטר על ידי חייל בצבא סוריה החופשי, בעל שם המשתמש Momen0o. "המורדים הסורים הגיבורים הצליחו לקחת בשבי ילד עלאווי-שיעי מתומכי משטר אסד הכופר", נכתב לצד התמונה.

מורדים סורים מכוונים לכאורה שלושה רובים לראשו של ילד מתומכי הנשיא בשאר אסד. טוויטר, צילום מסך
בשלב זה, לא ברורה אמינותה של התמונה/צילום מסך, טוויטר

בשלב זה, לא ברורה אמינותה של התמונה, שצולמה ככל הנראה בקסאב, עיירה שמאוכלסת ברובה על ידי ארמנים בצפון-מערב סוריה, ליד הגבול עם טורקיה. גולשים רבים הטילו ספק בכך שאכן מדובר בתמונה אותנטית וטענו כי התמונה מהווה חלק מקמפיין שמטרתו להגביר את התמיכה בנשיא בשאר אסד לקראת הבחירות המתוכננות להיערך בחודש יוני הקרוב.

התגובות הנזעמות לא איחרו לבוא – וגולשים רבים יצאו נגד התמונה המזעזעת. "הפסיקו להפיץ שטויות", צייץ אחד המשתמשים, תחת הכינוי BSyria, "יש חומר אמיתי שאתם יכולים להפיץ". משתמשת אחרת, lama90lo, הוסיפה: "שאלוהים ינקום בהם, הילד הזה קרע את לבי".

הגולש סעיד עבדולי תקף את הגולש שהעלה את התמונה: "אתה מוסלמי? אם הדברים האלו נכונים, אז אפילו ישראל רחמנית יותר מכם. אתם טרוריסטים במלוא מובן המילה". גולש נוסף הוסיף: "חיות אדם, קללה תהיה על ראשכם".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
הצעיר יתעשר מהסרטון בו נראה חוטף בעיטה בראש?
תיעוד נדיר: נמר השתולל ותקף תושבים בכפר בהודו
צפו: חצה את הפסים באור אדום - וניצל מפגיעת רכבת

(עדכון ראשון: 22:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully