וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחולון: גבר כבן 50 נדקר למוות

22.4.2014 / 1:48

אדם שהגיע לתחנת המשטרה בחולון, סיפר כי עשה "מעשה נורא" והוביל אותם לדירה בחולון. במקום התגלתה הגופה, כשגרונה משוסף ועליה סימני אלימות קשים. השניים היו שותפים לדירה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק
הבניין בחולון, שבו נמצאה גופת גבר כבן 50 , 22 באפריל 2014. חטיבת דובר המשטרה
על הגופה נמצאו סימני אלימות קשים. הבניין בחולון/חטיבת דובר המשטרה

גופת גבר כבן 50 נמצאה הלילה (שלישי) בדירה ברחוב הערבה בחולון. אדם שהגיע לתחנת המשטרה בחולון, סיפר לשוטרים כי הוא עשה "מעשה נורא" והוביל אותם לדירה בעיר. צוותי מד"א שהגיעו למקום גילו במקום גופת גבר שגרונה משוסף ועליה סימני אלימות קשים, ונאצלו לקבוע את מותו. האדם שהודה במעשה נעצר ונחקר כעת במשטרה. ככל הנראה השניים היו שותפים לדירה.

מייק פרז, פאראמדיק של מד"א שהגיע למקום, סיפר: "באחד מחדרי הדירה שכב גבר כבן 50, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם סימני אלימות קשים בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות על מנת להעניק לו טיפול רפואי ולנסות לבצע פעולות החייאה, אך הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בואלה! חדשות
חוגגים מימונה בדרום: "נמשיך לשמוח למרות הקסאמים"
מתנחלים תקפו במוטות ובאבנים כבאים בבית אל
חשד לניסיון חיסול בלוד: 3 פצועים, היורים נמלטו

אתמול נדקר למוות יפתח גריידי, חייל בן 19 מגבעתיים, ליד מועדון הלילה "שש" ברחוב היצירה שבאזור התעשייה של רעננה. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך פעולות החייאה מתקדמות, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו. חוקרי משטרת מרחב השרון עצרו עד כה ארבעה חשודים במעורבות ברצח.

בתחילת השבוע נרצח בחיפה ולדימיר טיחומירוב בן 64, תושב העיר. גם במקרה הזה החשוד ברצח הוא שותפו לדירה ששיחזר את מעשיו בפני חוקרי משטרה שהגיעו לזירת האירוע. מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי החשוד היכה למוות את טיחומירוב לאחר שהבחין בצואה ליד מיטתו. כשהבין ששותפו מת, התקשר למוקד 100 של המשטרה וסיפר כי היכה אותו. עוד עולה כי השניים היו תחת השפעת אלכוהול. מעצר החשוד הוארך בשבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully