וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: שרד 5 שעות טיסה בתא הגלגלים ב-60- מעלות

נער אמריקני רב עם הוריו והחליט לברוח מהבית בדרך יצירתית: הוא פרץ לשדה התעופה, ו"תפס טרמפ" בתא הגלגלים. הנער התגלה רק אחרי הנחיתה בהוואי. "לא ייאמן שהוא חי"

הנער שהעביר טיסה שלמה בגלגלי מטוס נלקח לאשפוז. גארדיאן, צילום מסך
הנער מפונה משדה התעופה במאווי, הוואי/צילום מסך, גארדיאן

נער אמריקני בן 16 החליט לברוח מהבית - באופן הקיצוני ביותר, אשר כמעט הביא למותו: עובדי נמל התעופה במאווי, הוואי, נדהמו לגלות נער בתא הגלגלים של אחד המטוסים שזה עתה נחת נער שמתחבא שם. אף שניסה להתחמק הוא נעצר ונלקח על ידי הרשויות - כך דיווח העיתון "גרדיאן" הבריטי. לחוקרים אמר כי העביר את חמש שעות הטיסה מקליפורניה בתא הקטן וכל זאת בקור של יותר מ-60 מעלות מתחת לאפס.

גורמים רשמיים אמרו כי מדובר ב"נס" שהנער שרד, וזאת ככל הנראה בגלל שאיבד את הכרתו בשלב די מוקדם של הטיסה נוכח הקור שבשחקים. צילומים ממצלמות האבטחה בשדה התעופה שבסאן חוזה, משם יצאה הטיסה, הראו את הנער כשהוא קופץ מעל הגדר ונכנס למטוס "הוואייאן איירליינס".

"לא היה לו ציוד מיוחד, וברוב הזמן הוא פשוט היה מחוסר הכרה", אמר סוכן ה-FBI טום סיימון בהתייחסו למקרה המוזר. מה שעוד יותר מוזר הוא שהנער נמצא בריא ושלם, וללא כל פגיעה. "הוא לא זוכר את הטיסה, זה מדהים שהוא חי", אמר סיימון.

רשויות החוק החליטו שלא להגיש כתב אישום נגד הנער, שטען כי ברח בגלל ויכוח עם הוריו. עם זאת, הוא הועבר לפיקוח של הרשות להגנת ילדים.

עוד סיפורים שאסור לפספס
ימיה הראשונים של ישראל מבעד לעדשה
נהג שיכור התנגש בבית - בת 16 נהרגה בשנתה
"סרט הפורנו הלבנוני" שמסעיר את מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully