וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים כלאו נערה במוסך 9 שנים, משקלה - 20 ק"ג

סערה בארגנטינה בעקבות החשיפה כי הוריה המאמצים של נערה בת 15 ככל הנראה הרעיבו אותה במוסך והתעללו בה. היא גנבה מזון מקוף ששהה עמה בחדר. "הורשתה לצאת רק פעמיים"

מערכת וואלה!

משטרת ארגנטינה חילצה נערה שנכלאה במשך תשע שנים על ידי הוריה המאמצים, והוחזקה במוסך בבואנוס איירס. היא נכלאה בתנאי התעללות קשים, הורעבה והוכתה, ואותרה במשקל 20 קילוגרמים בלבד.

ההורים - חברים בכת פגאנית - זוהו בשמות דניאל ואדריאנה, בני 56 ו-43. הם נעצרו ומואשמים בכליאה, בתקיפה חמורה ובהתעללות. בכתב התביעה נגדם נכתב כי השניים החזיקו את הנערה, כיום בת 15, במוסך עם מיטה, והזינו אותה בלחם ובמים. בשל תזונתה הלקויה של הנערה, נגרמו לה קשיי התפתחות משמעותיים בשפה ובהתנהגות.

הפרשה זוכה לפרסום נרחב בתקשורת המקומית, הצמאה לדיווחים נוספים על העלילה הסבוכה. לפי דיווח ביומון "קלארין", הנערה יצאה מהמרתף פעמיים בלבד בשנים האחרונות ולא לא ברור אם עשתה זאת ברשות. היא הוכתה באכזריות בחגורה בפעמים אחרות כאשר התקרבה לדלת.

מיטה בתוך מוסך בו הוחזקה נערה במשך 9 שנים בתנאי עבדות – בואנוס איירס, אפריל 2014. העיתון לה נאסיון, צילום מסך
מיטה במוסך שבו הוחזקה הנערה על פי החשד/צילום מסך, העיתון לה נאסיון

מהפרטים המזעזעים ביותר שנחשפו, עולה כי הנערה הייתה כה בודדה, וקיימה קשר חברתי מצומצם עם קוף מחמד שהכניסו ההורים למוסך. בשל הרעב העז, היא נאלצה לאכול מהמזון שהוגש לו בקערה. במהלך השנים, הוכנס לחדר גם כלב.

הוריה הביולוגים של הנערה נאלצו למסור אותה לאימוץ כשהייתה בת שנתיים. היו להם שבעה ילדים גדולים יותר, ומכיוון שלא היה באפשרותם לדאוג לה, בית המשפט קבע כי הילדה צריכה לעבור למשפחה אומנה.

הילדה התגלגלה בין בתים שונים עד שלבסוף הגיע לבית בבירת ארגנטינה, שממנו חולצה לאחרונה. בשנים הראשונות, המשפחה האומנה שמרו על קשר הדוק עם ההורים הביולוגים. אחרי שההורים קיבלו את חזקת האימוץ, הם ככל הנראה ניתקו קשר עם ההורים הביולוגים. כעת, ההורים הביולוגים של הנערה מבקשים מבית המשפט לאמץ אותה מחדש.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
בת 12 ובן 13 הפכו להורים הצעירים ביותר בבריטניה
בקרוב בטורקיה: בתי כלא להומוסקסואלים בלבד
סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully