וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הלקוח השתלט על השודד בחניקה

צילום של מצלמת אבטחה תיעד גבר מנסה לשדוד קופאי בבית מרקחת, אלא שאז ניגש אליו מאחור גבר נוסף ומכניע אותו בידים חשופות. "ביקשתי ממנו לא להתנגד או שאכה אותו", שיחזר. צפו בתיעוד

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

אומרים שאסור לקחת את החוק לידיים, אבל אם אתם מחליטים בכל זאת להציל את המצב ולהיות "גיבורי היום", אל תשכחו לבדוק שיש מצלמה שמתעדת אתכם, כדי שתוכלו להפוך ללהיט וויראלי. צילומים של מצלמת אבטחה בפלורידה הפכו ללהיט ברשת לאחר שתיעדו לקוח המבחין בשודד, ניגש אליו בשקט מאחור ומנטרל אותו בשניות בחניקה.

על פי המשטרה המקומית, השודד, פרדי ג'ונסון בן ה-65, ניגש לקופאי בבית המרקחת CVS, טען כי יש ברשותו אקדח בכיס ודרש משככי כאבים. בזמן שהקופאי נתן לו את הכדורים ניגש אליו מאחור אחד מהלקוחות שהיה עד לארוע, תפס אותו בחוזקה בצווארו והכניע אותו לרצפה, שם החזיק אותו עד שהגיעה המשטרה למקום. הלקוח שזוהה לאחר מכן כיאנוש ג'וריסו, בן 33, סיפר "ראיתי אותו מאיים על הקופאי ואומר לו שהוא יירה בו אם הוא לא ייתן לו תרופות. כשהוא ראה אותי הוא אמר לי לעמוד או שהוא יירה בי. חיכיתי שהוא יהיה עם הגב אלי ואז תפסתי לו את היד ואת הצוואר והורדתי אותו לרצפה. ביקשתי ממנו לא להתנגד או שאכה אותו. המשטרה הגיעה מהר מאוד ועצרה אותו".

לוקח מסכל שוד בבית מרקחת בארצות הברית. יוטיוב, צילום מסך
"חיכיתי שהוא יהיה עם הגב אלי ואז תפסתי לו את היד ואת הצוואר והורדתי אותו לרצפה."/צילום מסך, יוטיוב

על פי המשטרה, לשודד לא היה אקדח עליו, אולם הוא נעצר באשמת ניסיון שוד ועל פי החשד הוא תכנן למכור את הכדורים. מפקד המשטרה המקומית מסר כי למרות שהם מעריכים את פועלו של ג'וריסו שהביא למעצר, הם "אינם ממליצים לעוברי אורח לקחת את החוק לידיהם". לעומתם טען ג'וריסו כי פעל בצורה הנכונה והיה עושה זאת שוב: "אם אתה יכול לעזור, אתה צריך לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully