וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד נדיר: קוף מדליק מדורה וצולה מרשמלו

השימפנזה הננסית קאנזי הוא קוף כבן 35 שלמד לשחק פקמן במחשב, להזמין אוכל בסמרטפון ולסתת כלי אבן חדים. בסרטון שכבש את הרשת הוא נראה מדליק מדורה וצולה עליה מרשמלו

שימפנזה ננסי שלמד להדליק מדורה ולצלות מרשמלו. יוטיוב, צילום מסך
1980 וכבר מגיל צעיר הוא הפגין יכולות אינטיליגנטיות גבוהות מאוד/צילום מסך, יוטיוב

הכירו את השימפנזה הננסית קאנזי – ללא ספק אחד מהקופים המדהימים בעולם. קאנזי הוא אחד מ-8 קופי בונובו (שימפנזים ננסיים) שנחקרים במסגרת קרן לקופי אדם בדה-מוין שבאיווה. הוא נולד ב-23 באוקטובר 1980 וכבר מגיל צעיר הפגין יכולות אינטיליגנטיות גבוהות מאוד, כמו למשל היכולת לפצח אגוזים באמצעות אבנים, לשחק פקמן במחשב ולסתת כלי אבן חדים בדומה לאלה ששימשו את האדם הקדמון. הוא מצליח לתקשר באמצעות תמונות, יודע לסמן יותר מ-500 מילים ומבין קרוב ל-3000. לארחונה הוא אף למד להשתמש בסמרטפון בכדי להזמין לעצמו אוכל.

בסרטון שכבש את הרשת, מתוך הסדרה הדוקומנטרית של ה-BBC "כוכב הקופים", הוא מתועד כשהוא מדליק מדורה, אותה הוא בונה בעצמו ולאחר מכן הוא צולה עליה מרשמלו. על פי הדיווח של הדיילי מירור, קאנזי התחיל לגלות עניין בטיולי מחנאות ובישול, ובעיקר פיתח אובססיה להדלקת מדורות אחרי שצפה בסרט Quest For Fire, המציג את התקופה הפרה-היסטורית. קאנזי צפה בו מעל ל-100 פעמים, נדלק.על הרעיון והתחיל ליישם אותו בעצמו.

צפו בסרטון של ה-BBC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully