וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בארגון הפשע של משפחת ג'רושי נעצר בחשד לרצח

16.4.2014 / 10:26

העבריין נעצר בחשד למעורבות ברציחתו של כאמל אבו מור באתר בנייה ברחובות בפברואר האחרון. כפי הנראה, הרקע הוא מאבק בין ארגוני פשע על השליטה על מתחמי שמירה באתרים במרכז

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

(בסרטון: זירת הרצח של אבו מור ברחובות, פברואר האחרון)

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) בכיר בארגון הפשע של משפחת ג'רושי, בחשד למעורבות ברציחתו של כאמל אבו מור, תושב גדרה בן 34, באתר בנייה ברחובות לפני כחודשיים. הוא יובא בהמשך היום לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. עד כה, נעצרו שלושה חשודים נוספים המשתייכים לארגון של משפחת ג'רושי. לטענת המשטרה, כיוון החקירה המרכזי הנבדק כעת הוא כי אבו מור נרצח על רקע מאבקי שליטה בין ארגוני פשע על שוק גביית דמי החסות באתרי בנייה באזור המרכז. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד במרחב שפלה.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
"ברוך נשם עליי את נשימתו האחרונה - ונפל עליי"
מהומות בהר הבית: פלסטינים מתבצרים במסגד
כ-300 נעדרים בטביעת מעבורת מול קוריאה הדרומית

חשד לרצח ברחובות: גבר נורה למוות באתר בנייה ברחובות. יותם רונן
זירת הרצח באתר הבנייה ברחובות, פברואר האחרון/יותם רונן

הרצח של אבו מור אירע ביום שבת, 22 בחודש פברואר האחרון. בשעה 5:15 בבוקר התקבל דיווח במוקד מגן דוד אדום ברחובות מפי שוטרי סיור שעברו במקום, לפיו באתר הבנייה ברחוב אהרון צ'חנובר מוטל גבר שנורה כמה פעמים. פראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. חוקרי מרחב השפלה, בפיקודו של תת-ניצב יהודה עטר, העריכו כבר באותו יום כי אבו מור נרצח. החקירה הועברה לצח"מ שפלה, שהבינו במהרה כי הרקע לאירוע הוא מאבק בין ארגוני פשיעה על שליטה במתחמי השמירה של אתרי בנייה.

על פי החשד, גורמים בקרב משפחת אבו מור מדרום הארץ החלו לאחרונה להשתלט על עסקי השמירה של אתרי בנייה באזור ראשון לציון, רחובות, חולון, תל אביב ואזורים נוספים בגוש דן – ועוררו את זעמם של חברי ארגוני הפשע מאזור המרכז. על אף שעבור שירותי השמירה מוציאים השומרים קבלות מס לקבלנים וליזמים, במשטרה מאמינים כי במרבית המקרים זהו בעצם כלי לסחיטתם בצורת גרימת נזק למבנים, איומים על עובדים ובני משפחותיהם וגניבת ציוד. על פי החשד, ענף זה מגלגל מיליוני שקלים בכל חודש.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully