וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התלוננה על הפשע - ונשדדה מול המצלמה

עיתונאי ברזילאי ביקש לברר עד כמה תושבי ריו דה ז'נרו מודאגים משיעור הפשיעה. אחת המרואיינות לא הספיקה לומר יותר מכמה מלים לפני ששודד תלש שרשרת זהב מצווארה

עריכה: יאיר דניאל

כתב של רשת הטלוויזיה הברזיאלית "גלובו טי-וי" יצא לתחנת הרכבת בריו דה ז'נרו כדי לשאול את תושבי העיר עד כמה הפשע חמור בעיניהם. התשובה לא איחרה לבוא, כשאחת מהמרואיינות נשדדה לעיני המצלמה.

הכתב ראיין אישה ושאל אותה האם היא מפחדת מהשיעור הגואה של הפשיעה בעיר. האישה לא מספיקה להגיד כמה מלים לפני שצעיר הגיח מאחוריה, וחטף את שרשרת הזהב שלצווארה. הכתב רודף אחריו למרחק קצר, אך השודד מהיר ממנו.

לאחר מכן התברר כי השודד השליך את השרשרת, והתכשיט הושב לאישה, שלא זוהתה בשמה. במרבית כלי התקשורת בברזיל, פניו של השודד טושטשו, בשל החוק המגן על קטינים מזיהוי במקרה שהם חשודים בעבירה פלילית.

בעוד חודשיים תארח ברזיל את משחקי המונדיאל, והרשויות מנסות - ללא הצלחה יתרה - להיאבק בפשיעה ברחובות. הפשיעה הפכה למטרד כה חמור, עד שהצבא נפרש בשכונות העוני, ונעזר באמצעים שפעם נראו רק בשדה הקרב, מנגמ"שים ועד ממזל"טים ורובוטים, כדי להפגין נוכחות ברחובות

לפני נתוני המשטרה, חל זינוק של 121% במקרי השוד של טלפונים סלולריים בעיר ריו דה ז'נרו מאז השנה שעברה. במחוז ריו, מספר מקרי הרצח עלה ב-18% מאז תחילת 2014 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully