וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד זוכה מדריסת רופא שיניים

הרופא טען בתביעה כי שבר את כתפו וידו אחרי שנפגע משיירת הנשיא ב-2007: "נאלצתי למכור את ביתי". אחמדינג'אד עדיין מסובך בתביעה שהגיש נגדו יו"ר המג'לס

מחמוד אחמדינג'אד במכוניתו בטהראן. אפריל 2014. AP
מחמוד אחמדינג'אד במכוניתו ביציאה מתפילות יום השישי בטהראן, שבוע שעבר/AP

הנשיא לשעבר של איראן מחמוד אחמדינג'אד זוכה שלשום (שבת) מתביעה אזרחית שהוגשה נגדו ב-2007 בבית משפט בטהראן. בבסיס התביעה סיור של אחמדינג'אד במחוז ארדביל שבצפון-מערב המדינה במסגרת תפקידו. רופא שיניים תבע את אחמדינג'אד בטענה שבמהלך הביקור, שיירת הנשיא עברה סמוך אליו ופצעה אותו.

הרופא שבר את כתפו ואת אחת מידיו, איבד את משרתו ואת היכולת לעבוד במקצוע רפואת השיניים. בשיחה עם סוכנות הידיעות "מהר" האיראנית אמר הרופא, שזוהה בשם משפחתו רחימי: "אני נאלץ למכור כעת את ביתי בגלל אותה פציעה. איש לא נתן את הדעת לסבל שלי מאז המקרה". אחמדינג'אד זומן להופיע בפני בית המשפט לפני כשנה בשל התביעה, אך לא טרח לעשות זאת.

נגד הנשיא לשעבר של איראן, שסיים את תפקידו באוגוסט 2013, עומדות כמה תביעות אזרחיות בבתי המשפט במדינה. אחת מהן הוגשה על ידי יושב ראש המג'לס (הפרלמנט) האיראני, עלי לאריג'אני, בעקבות העימות המתוקשר שהיה בין השניים על במת המג'לס לפני כשנה, כאשר כיהן אחמדינג'אד כנשיא. בעימות האשים את לאריג'ני וקרובי משפחתו בשחיתות, וטען כי בידיו הקלטה שמוכיחה את הדברים. לאריג'ני האשים את אחמדינג'ד בהכפשה, טען כי מדובר במזימה מצד הנשיא ותבע אותו.

עוד בוואלה! חדשות:
העמותות החרדיות שמקבלות כסף שמיועד לנזקקים
קצין קומנדו אוקראיני נהרג במבצע במזרח המדינה
אלפים פונו בשריפת ענק בצ’ילה: ”אש גיהינום”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully