וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של מורסי: "האדם בבית המשפט - איננו אבי"

שימא מורסי טוענת כי נשיא מצרים המודח איננו נוכח במשפט שמתנהל נגדו בקהיר, אלא מישהו שדומה לו. היא פרסמה תמונות של "השניים" בפייסבוק וביקשה: בדקו היטב, זה לא הנשיא"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שימא מורסי, בתו של נשיא מצרים המודח מוחמד מורסי, טוענת כי האדם שעומד לדין בית המשפט המצרי איננו אביה. ביום שישי פרסמה שימא בעמוד הפייסבוק שלה שתי תמונות, אחת ישנה של אביה בימיו כנשיא ואחת כאסיר בכלוב בבית המשפט בקהיר, וביקשה מהגולשים להבחין היטב ולראות כי "האדם שבכלוב איננו הנשיא".

עוד חדשות בעולם
המשטר הסורי: "נעשה שימוש בנשק כימי". תיעוד
רוסיה לאוקראינה: "היזהרו מפעולה צבאית במזרח המדינה"
ארה"ב: ההכנסות של אובמה צנחו – וגם התרומות

בתו של מורסי טוענת בפייסבוק שכפיל של אביה הועמד לדין במצרים, אפריל 2014. פייסבוק, צילום מסך
התמונות שהועלו לפייסבוק, שבהן נראה מורסי "האמיתי "מימין ואדם אחר לכאורה משמאל/צילום מסך, פייסבוק

"האדם שבצד ימין שלה התמונה הוא אבי, והאדם שבצד שמאל הוא מישהו אחר. אני בטוחה בכך", כתבה שימא בפייסבוק. "בדקו היטב, זה לא הוא". שימא טוענת כי התמונות שבהן היא בחרה מראות שלשני האנשים ישנן הבעות פנים דומות, אך רק "חדי הבחנה" ישימו לב ש"הנאשם הוא לא הנשיא". את הפוסט היא מסיימת בשאלה "מה קרה לו?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מורסי בהקלטה: "ההפגנות למעני לא מועילות". רויטרס
מורסי בבית המשפט בקהיר/רויטרס

הטלוויזיה הרשמית במצרים מרבה לשדר קטעים ממשפטו של מורסי, שהודח בחודש יולי האחרון על ידי צבא מצרים, שבמהלכם הוא יושב בתוך כלוב ושומע את ההאשמות נגדו. בין היתר נאשם מורסי, נציגה לשעבר של תנועת האחים המוסלמים, שהורה לירות על מפגינים ועל עינוים בשנת 2012. מורסי מכחיש את ההאשמות נגדו וטוען שהוא עודנו נשיאה הלגיטימי של מצרים.

בחודש מאי הקרוב ייערכו הבחירות לנשיאות מצרים, כשהמועמד המוביל הוא שר ההגנה לשעבר, הגנרל עבד אל-פתאח א-סיסי, שזוכה לתמיכה גדולה בקרב הציבור. בסוף חודש מרץ התפטר סיסי מתפקידו כשר ההגנה, והודיע באופן רשמי על התמודדותו בבחירות, לאחר חודשים של שמועות על אודות המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully