וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה בפתאומיות חודש לפני החתונה: "הכול התרסק"

אחיקם משה דוד

10.4.2014 / 15:29

מצבה הרפואי של דנה בראונשטיין, ארוסתו של אודי בן סימון, הידרדר בחודש האחרון, אולם עד שהרופאים הצליחו לזהות את מקור הבעיה - היה כבר מאוחר מדי. "חיכיתי לה כל חיי"

אודי בן סיטון ודנה בראונשטיין, שמתה חודש לפני החתונה. באדיבות המצולמים
"בחורה עם לב ענק, ביישנית ושקטה". בראונשטיין ובן סימון/באדיבות המצולמים

"במקום ללוות אותה אל מתחת לחופה, ליוויתי אותה להלוויה", כך אמר היום (חמישי) בדמעות אודי בן סיטון שאהובתו, דנה בראונשטיין, מתה בפתאומיות לפני שלושה ימים. בעוד חודש, היו אמורים בני הזוג להתחתן.

בראונשטיין, בת 27, ובן סיטון, בן 32, החלו לצאת לפני כשנתיים, ולפני כמה חודשים החליטו להתחתן. הם כבר קבעו תאריך והזמינו אולם. ההתרגשות בשתי המשפחות הייתה גדולה, ואף אחד לא ציפה למה שקרה השבוע.

עוד בוואלה! חדשות:
אישום נגד "הסנדק": איים עם כלבי תקיפה וסחט מיליונים
משה פרץ: "הודיתי בחקירה כי איימו לעצור את אמא שלי"
חשד: אנס קרובות משפחתו בנות 15-8 במשך שנים

"דנה לא נראתה טוב בתקופה האחרונה", סיפר אודי, "אבל לא חשבנו שזה משהו רציני". לפני כשבועיים החלו רגליה של דנה להתנפח. סדרת בדיקות רפואיות שביצעה לא העלתה ממצאים חריגים. דנה המשיכה להיות חלשה, אך הרופאים לא הצליחו לזהות אצלה מצב חריג.

במוצאי שבת, היא סבלה מכאבי ראש חזקים וביום שני האחרון היא שוב חשה ברע. דנה הובהלה לחדר המיון הקדמי בכרמיאל, שם ערכו לה בדיקת אק"ג שחשפה בעיות בלבה. היא הובהלה במהירות למרכז הרפואי לגליל המערבי בנהריה, ולאחר כ-40 דקות, שבהן עוד הייתה בהכרה ודיברה מעט, קרסו מערכות גופה. למחרת, בשעה 11 בבוקר, נקבע מותה.

"החתונה הייתה כבר מוכנה וחיכינו כולם ל-21 במאי", סיפר אודי. "ככל שהימים חלפו, ההתרגשות גברה וחיכינו כבר לרגע כדי להתחיל את החגיגות", הוסיף, "היו לנו תכנונים גדולים בחיים וחלמנו כבר להקים משפחה. פתאום הכול התרסק. דנה בחורה עם לב ענק, ביישנית ושקטה, והיא הייתה הבחורה שחיכיתי לה כל חיי כדי לבנות איתה חיים משותפים, אבל עכשיו הכל נגמר".

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully