וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נרצח במסגרת מאבקי שליטה בין ארגוני פשע

7.4.2014 / 4:15

שני תושבי רמלה המקורבים למשפחת פשע גדולה נעצרו בחשד למעורבות ברצח כאמל אבו מור באתר בנייה ברחובות. זאת, על רקע מאבקים סביב השליטה בשוק גביית דמי החסות באתרים במרכז

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

(בווידאו: זירת הרצח של אבו מור ברחובות, פברואר האחרון)

המשטרה עצרה בימים האחרונים שני תושבי רמלה המקורבים למשפחת פשע גדולה באזור המרכז, בחשד למעורבות ברציחתו של כאמל אבו מור, בן 34, שנורה למוות לפני כחודש וחצי באתר הבנייה עליו שמר ברחובות. בסוף השבוע נעצר חשוד אחד במעשה, ומעצרו הוארך בשמונה ימים. אתמול נעצר חשוד נוסף, והוא יובא היום (שני) לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בבקשה להארכת מעצרו. כיוון החקירה המרכזי הנבדק כעת במשטרה, הוא כי הרצח בוצע על רקע מאבקי שליטה בין ארגוני פשע על שוק גביית דמי החסות באתרי בנייה באזור המרכז.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
בישראל נערכים למתקפת סייבר: "לא יהיה שיתוק"
צרפת: דורס לי זיתוני נשלח ל-18 חודשי מאסר בפועל
"עורך דין אמר לי בריאיון: 'עבור תשלום מיני, תלמדי הכול'"

חשד לרצח ברחובות: גבר נורה למוות באתר בנייה ברחובות. יותם רונן
חשד כי הרצח בוצע על רקע מאבקי שליטה בין ארגוני פשע. אנשי המשטרה בוחנים את גופתו של אבו מור בזירת רצח/יותם רונן

על פי החשד של חוקרי מחלקת המודיעין של משטרת מחוז המרכז, גורמים בקרב משפחת אבו מור מדרום הארץ החלו לאחרונה להשתלט על עסקי השמירה של אתרי בנייה באזור ראשון לציון, רחובות, חולון, תל אביב ואזורים נוספים בגוש דן – ועוררו את זעמם של חברי ארגוני הפשע מאזור המרכז. למרות שעבור שירותי השמירה מוציאים השומרים קבלות מס לקבלנים וליזמים, במשטרה מאמינים כי במרבית המקרים זהו בעצם כלי לסחיטתם בצורת גרימת נזק למבנים, איומים על עובדים ובני משפחה וגניבת ציוד. על פי החשד, ענף זה מגלגל מיליוני שקלים בכל חודש.

מקרה הרצח של אבו מור אירע ביום שבת ב-22 בפברואר האחרון. בשעה 05:15 התקבל דיווח במוקד מגן דוד אדום ברחובות מפי שוטרי סיור שעברו במקום, לפיו באתר הבנייה ברחוב אהרון צ'חנובר מוטל גבר שנורה כמה פעמים. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. חוקרי מרחב השפלה, בפיקודו של תת-ניצב יהודה עטר, העריכו כבר באותו יום כי אבו מור נרצח. החקירה הועברה לצח"מ שפלה, שהבינו במהרה כי הרקע לאירוע הוא מאבק בין ארגוני פשיעה על השליטה על מתחמי השמירה של אתרי בנייה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully