וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: גבר מניף קשישה באוויר ומסובב אותה

משטרת רומניה פתחה בחיפושים אחרי חבורת גברים שתועדו בסרטון כשהם מניפים באויר קשישה מבוהלת ומסובבים אותה, תוך שהם צוחקים והיא צורחת בבהלה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

סרטון מזעזע שפורסם בפייסבוק ביום חמישי עורר סערה ומשך את תשומת הלב של משטרת רומניה, שפתחה בחיפושים אחרי חבורת גברים, שככל הנראה אחראית לתקיפת נשים קשישות. בסרטון, שצולם ברחובות כפר סמוך לבירה בוקרשט, נראית חברות גברים ממתינה מחוץ לפאב ואז אחד מהם מניף באוויר אישה מבוגרת נמוכת קומה ומסובב אותה במהירות, לקול צחוקם של גברים נוספים שצופים במעשה הברברי.

על פי הדיווח בדיילי מייל, אחרי שהאישה מצליחה לברוח הצופים במעשה נשמעים אומרים "סובב אותה עוד" וגם "רוץ ותפוס אותה. תעשה את זה שוב". בשלב הזה נראה גבר נוסף רודף אחריה ומניף אותה שוב באוויר, בזמן שהיא צורחת בפחד. דובר מטעם משטרת בוקרשט אמר לדיילי מייל כי המקרה נמצא בחקירה. "אנחנו רוצים לדעת מתי צולם הסרטון, היכן ומי נראה בו", הסביר הדובר, "רק אז תחליט מערכת המשפט כיצד לנהוג כלפי התוקפים".

סרטון של צעיר שיכור מניף זקנה באוויר ברומניה. יוטיוב, צילום מסך
סרטון של צעיר שיכור מניף זקנה באוויר ברומניה/צילום מסך, יוטיוב

הגולשים בפייסבוק לא המתינו לחקירת המשטרה וחלק מהם טוענים כי הצליחו לזהות את הגבר שמניף את הקשישה. לטענתם מדובר במשתמש בשם "GEO OFFYCALL" (או- אני גאו, העמוד הרשמי). הם מיהרו לתקוף אותו בתגובות והמשתמש הגיב לסרטון שפורסם בפייסבוק וכתב " למה לעזאזל אתם כותבים את התגובות המגעילות האלה, עבדים? אני אשתין עליכם. מה הקטע שלכם עם התגובות ה@#@# האלה? זה הייתה רק בדיחה. היא לא מתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully