וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: פצצה ממלחמת העולם השנייה הופעלה, 7 נהרגו

עובדי מגרש גרוטאות בבנגקוק ניסו להתיך פצצה שחשבו שאינה מסוכנת, אך הפעילו אותה בטעות. כתוצאה מהפיצוץ העז נוצר מכתש ענק במקום ונזק נגרם לבתים הסמוכים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

שבעה בני אדם נהרגו אתמול (רביעי) ועשרות נוספים נפצעו, כשפצצה עוצמתית ממלחמת העולם השנייה התפוצצה במגרש גרוטאות בבנגקוק, בירת תאילנד. משטרת תאילנד מסרה כי פועלים שמצאו את הפצצה וחשבו שהיא כבר לא פעילה, מכרו אותה למגרש הגרוטאות שבצפון העיר.

עובדי המגרש ניסו להתיך את הפצצה באמצעות להביור על מנת לחקור אותה, מה שגרם לפיצוץ הקטלני. כתוצאה מהפיצוץ העז נחרב מגרש הגרוטאות ונוצר מכתש ענק במקום. כמו כן, נגרם נזק לבתים הקרובים ושריפה פרצה במקום.

עוד חדשות בעולם
בלוג עולמי: האויב החדש של ארדואן - החתול החשמלי
ארה"ב: "מאמצי קרי מוצו, שישראל והפלסטינים יסתדרו לבד"
צרפת: זוגתו לשעבר של הנשיא הולנד תהיה שרה בכירה

פצצה ממלחמת העולם ה-2 התפוצצה בבנגקוק, תאילנד. 02 באפריל 2014. רויטרס
אתר הגרוטאות ההרוס/רויטרס

"סביר להניח שמטוס הטיל את הפצצה במהלך מלחמת העולם השנייה", אמר קאמת'ורן אויצ'רון, מפקד יחידת החבלנים במשטרת בנגקוק. ביום שבת מצאו פועלי בניין פצצה בגודל דומה באזור אחר בעיר הבירה, אך חבלני המשטרה נטרלו אותה.

במהלך מלחמת העולם השנייה הפציצו מטוסים אמריקניים ובריטיים את בנגקוק, שנכבשה על ידי היפנים ושימשה כבסיס להשתלטותה על דרום מזרח אסיה. מעת לעת מתגלות בערים מרכזיות באסיה פצצות שלא התפוצצו במלחמה, ביניהן הונג-קונג וסינגפור.

(עדכון ראשון: 20:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully