וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופוליאנסקי: "אין יכולת לבדוק מניעי כל תורם"

31.3.2014 / 18:00

ראש עיריית ירושלים לשעבר ויו"ר ארגון "יד שרה", התקבל בלבביות על ידי תומכיו, והגיב להרשעתו בקבלת שוחד בפרשת הולילנד: "צר לי שקבלת תרומה מתפרשת כמעשה לא ראוי"

אורי לופוליאנסקי ביד שרה, מרץ 2014. מנחם לב, חדשות 24
"פעל בניגוד לאמות מידה ראויות". לופוליאנסקי, היום לאחר הכרעת הדין/חדשות 24, מנחם לב

שעות ספורות לאחר שהורשע בעבירה של קבלת שוחד, הגיב היום (שני) ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי, להכרעת הדין בפרשת הולילנד. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, קבע כי לופוליאנסקי, בעת שהיה יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, קיבל מעד המדינה המנוח שמואל דכנר כספים לארגון "יד שרה" בראשו הוא עומד, בתמורה לסיוע בקידום הפרויקט השאפתני.

"צר לי שמשתמע היום שתרומה הניתנת לגוף כמו 'יד שרה' יכולה להתפרש כמעשה לא ראוי", אמר לופוליאנסקי לוואלה! חדשות. ראש עיריית ירושלים לשעבר הוסיף בגאווה כי מאז שהקים את הארגון, לפני כמעט 40 שנה, הוא מתנדב בו ללא תמורה.

עוד בנושא פרשת הולילנד:
לופוליאנסקי הורשע בשוחד: "היה מודע לתרומות"
התובע על הרשעת אולמרט: "המשמעות - מאסר ממושך"
בתו של עד המדינה בהולילנד על קברו: ”ניצחת”

אורי לופוליאנסקי ביד שרה, מרץ 2014. מנחם לב, חדשות 24
אנשי "יד שרה" מקבלים את פני לופוליאנסקי, היום/חדשות 24, מנחם לב

בהכרעתו, כתב השופט דוד רוזן על לופוליאנסקי כי הוא "היה מודע לתרומות הגדולות שהועברו", וכי פעל "בניגוד לאמות מידה ראויות". כמו כן, קבע כי לופוליאנסקי היה מודע לכך שהתרומות התקבלו בגלל תפקידו בעירייה. "עד המדינה דכנר דיבר אמת בנוגע לתרומות לארון הקודש, לבית הכנסת ול'יד שרה'", קבע השופט.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

קבלת הפנים: עוגה ושלטי תמיכה

מיד לאחר מתן הכרעת הדין היום, הגיע לופוליאנסקי למשרדי הארגון בירושלים, שם חיכו לו עשרות העובדים והמתנדבים עם שלטי חיזוק עליהם נכתב, בין השאר, "ר' אורי, אוהבים אותך!". לופוליאנסקי זכה לקבל גם עוגה מיוחדת, עליה נכתב: "איתך תמיד. משפחת 'יד שרה'".

"ברבות השנים נעשתה 'יד שרה' למערך הסיוע הגדול בישראל, שמשרת למעלה מחצי מיליון אנשים בשנה", המשיך לופוליאנסקי לדבר בשבחו של הארגון בראשו הוא עומד - מבלי להתייחס כמעט כלל באופן ישיר להרשעתו. "קיומו של הארגון הוא באמצעות מתנדבים ותרומתם של אזרחים, שתורמים מעצמם ולא מתקציבי ממשלה סדירים. כמובן שאין רצון או יכולת לבדוק את מניעיו של כל תורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully