וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע על הרשעת אולמרט: "המשמעות - מאסר ממושך"

31.3.2014 / 14:00

עו"ד יהונתן תדמור מהפרקליטות אמר נוכח הרשעתו של ראש הממשלה לשעבר בלקיחת שוחד כי ידרוש עונש הולם. הטיעונים לעונש יישמעו החל מ-28 באפריל

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

עוד במהדורה:

כמה זמן עשוי ראש הממשלה לשעבר לשבת בכלא? אריה דרעי נשלח לארבע שנות מאסר, הירשזון - לחמש שנים וחצי, ודוד ואנונו מרשות המיסים - ללא פחות משש שנים מאחורי הסורגים. הטיעונים לעונש בתיק הולילנד יינתנו רק ב-28 באפריל אבל כבר כעת ברור כי הפרקליטות תבקש להטיל עונש חמור על אולמרט. מקרים דומים של אישי ציבור שהורשעו בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים יכולים להדאיג את אולמרט.

מחיר העגבניות מזנק היום מ-5.5 שקלים לקילו לסיטונאים ל-9.80 שקלים. ברשתות השיווק מנסים להילחם במחיר הגבוה, אך ייתכן כי בסופו של דבר הצרכנים הם שיסבלו מהמהלך. יצאנו לשוק הכרמל ושמענו את הקולות: מה המשמעות של עליית המחירים ערב חג הפסח, למה כדאי לעבור לפלפלים, ומה הקשר לאייל שני?


באיחור של בערך 4000 שנה הוליווד מביאה את הגרסה שלה לסיפור נוח והמבול, עם ראסל קרואו בתפקיד הראשי. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, מסביר למה שובר הקופות הזה כל כך מעצבן מאמינים בכל העולם, למה מדינות מוסלמיות החרימו אותו, ובמה הוא שונה מעיבודים הוליוודים קודמים לסיפורי התנ"כ.

התחזית: הלילה עליה בטמפרטורות ומעונן חלקית. מחר התחממות נוספת וחם מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully