וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרת באדום: מחיר העגבניות מזנק ערב פסח

31.3.2014 / 14:49

שבועיים לפני החג מחירי העגבניות מזנקים פי שלושה. מי יספוג את ההפסד? מי יגלגל המחיר על הצרכן? למה רצוי לעבור לפלפלים? ומה הקשר לאייל שני? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הכרעה דרמטית והיסטורית בתיק הולילנד: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הורשע בקבלת שוחד. גם מנהלת לשכתו שולה זקן, ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופליאנסקי והיזם הילל צ'רני בין המורשעים. שלושה נאשמים זוכו מחמת הספק. "עד המדינה חשף מערכות ציבוריות מושחתות", אמר שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, שדחה מכל וכל את גרסתו של ראש הממשלה לשעבר וקבע כי אולמרט מסר גרסה שקרית לבית המשפט.

כמה זמן עשוי ראש הממשלה לשעבר לשבת בכלא? אריה דרעי נשלח לארבע שנות מאסר, הירשזון - לחמש שנים וחצי, ודוד ואנונו מרשות המיסים - ללא פחות משש שנים מאחורי הסורגים. הטיעונים לעונש בתיק הולילנד יינתנו רק ב-28 באפריל אבל כבר כעת ברור כי הפרקליטות תבקש להטיל עונש חמור על אולמרט. מקרים דומים של אישי ציבור שהורשעו בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים יכולים להדאיג את אולמרט.

באיחור של בערך 4000 שנה הוליווד מביאה את הגרסה שלה לסיפור נוח והמבול, עם ראסל קרואו בתפקיד הראשי. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, מסביר למה שובר הקופות הזה כל כך מעצבן מאמינים בכל העולם, למה מדינות מוסלמיות החרימו אותו, ובמה הוא שונה מעיבודים הוליוודים קודמים לסיפורי התנ"כ.

התחזית: הלילה עליה בטמפרטורות ומעונן חלקית. מחר התחממות נוספת וחם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully