וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנהג הבריון קיבל את העונש שמגיע לו

סרטון שכבש את הרשת וזכה כבר ליותר משמונה מיליון צפיות בפחות משבוע מציג תיעוד של נהג שמנפנף באצבע משולשת לנהגת ומיד לאחר מכן מגיעה הקארמה לגבות ממנו תשלום - והוא מתהפך עם הרכב

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

אם אי פעם תתבקשו להסביר מהי קארמה תוכלו לתת את ההגדרה המילונית לפיה זהו "מושג פילוסופי שמתאר מחזור מלא של יחסי סיבה-תוצאה. זהו סך כל מעשיו של האדם - בעבר, בהווה ובעתיד. השפעתם המצטברת של המעשים משפיעה באופן ישיר על המציאות". או שפשוט תציגו את הסרטון הזה ותגידו – זאת קארמה.

טרייסי סלואן, נהגת תושבת פלורידה, תיעדה מקרה של "זעם כביש" (Road rage) מצד נהג טנדר שלא אהב את הדרך שבה היא נוהגת והסרטון שהיא העלתה ליוטיוב ב-26 במרץ צבר יותר כבר יותר משמונה מיליון צפיות. על פי הדיווחים של התקשורת המקומית, התקרית אירעה ביום שני בכביש המהיר 41 בפלורידה. כאשר הנהגת הבחינה בטנדר שנצמד אל רכבה מאחור היא החלה לתעד אותו במצלמת הטלפון שלה. בסרטון נראה הנהג, שזוהה לאחר מכן בשם ג'פרי ווייט, כשהוא נוהג בצורה מסוכנת בנתיב ליד סלואן, מחייך ומנפנף לעברה באצבע משולשת.כאן מקבל הסרטון את הטוויטס הקארמתי שלו - לאחר שווייט חותך את הנתיב, הוא מאבד שליטה על הטנדר שלו, סוטה לנתיב הנגדי ומתנגש בעמוד תאורה.

נהג מנפנף באצבע משולשת למהגת רגע לפני שהיה מעורב בתאונה. יוטיוב, צילום מסך
הנהג העצבני, רגע לפני שהכל התהפך עליו/צילום מסך, יוטיוב

בסרטון נשמע צחוקה של הנהגת שקוראת בקול רם: "קיבלת את מה שמגיע לך". על פי הדיווח של הניו יורק פוסט, סלואן נשארה במקום עד שכוחות החילוץ הגיעו לזירת התאונה, אך ווייט נמלט מהמקום ברגל. לאחר שהסרטון פורסם בפייסבוק, הצליחה המשטרה לאתר את הנהג בזכותו וביום רביעי הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין באשמת עזיבת זירת תאונה, נהיגה חסרת אחריות ואי חגירת חגורת בטיחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

  • עוד באותו נושא:
  • קארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully