וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדקירה בבית הספר באשדוד: בגלל ריב על כיסא

בן ה-15 שנעצר בחשד לדקירת חברו במהלך ויכוח בבית ספר הודה במיוחס לו, ואף הוביל את החוקרים לסכין שבאמצעותה תקף. הפצוע מאושפז במצב בינוני עם דקירות בפלג גופו העליון

צילום: יניר יגנה, עריכה: יאיר דניאל

הנער בן ה-15 שנעצר בצהריים בחשד לדקירת חברו לספסל הלימודים בבית ספר באשדוד הודה במעשה, ובחקירתו סיפר כי הסיבה למעשה הייתה "ויכוח על כיסא בכיתה".

התקרית אירעה סמוך לשעה 12:00 בצהריים, במהלך הפסקה באמצע יום הלימודים בבית הספר "מפתן" שברובע ה' בעיר. במהלך ריב בין שני תלמידים מאותה הכיתה, שלף אחד מהם סכין ודקר את רעהו בפלג גופו העליון. הנדקר התמוטט לעיני תלמידים אחרים שמיהרו להזעיק עזרה. צוות מד"א פינה אותו במצב בינוני לבית החולים קפלן ברחובות, שם הוא מאושפז.

הנער הדוקר אמנם נמלט מבית הספר, אולם בתום שעה של חיפושים אחריו - הצליחו שוטרי המודיעין והבילוש של משטרת אשדוד לעלות על עקבותיו, והוא נעצר. הנער הודה כאמור בדקירה, ואף הוביל את השוטרים לסכין באמצעותה דקר את חברו לכיתה. חקירתו של החשוד תימשך.

"לצערנו הרב, תופעת האלימות בקרב בני נוער הפכה למכת מדינה וחדשות לבקרים אנו עדים למקרי אלימות בכל הארץ, בהם מעורבים בני הנוער", נמסר היום מעיריית אשדוד בעקבות התקרית החמורה. "עיריית אשדוד ומנהל החינוך פועלים בכל האמצעים על מנת למגר כל סוג של אלימות ובודאי שלא תעבור על סדר היום במקרה הנדון".

עוד בוואלה! חדשות
אולמרט על הבקשה לדחות הכרעת הדין: שיא של זיהום ההליך
שוב פצועים במסיבת טבע: כך תשרדו את הטריפ בשלום
נחשפו עדויות ראשונות לתאי הגזים בטרבלינקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully