וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט, דכנר ואלוהים: הגברים בחייה של שולה זקן

30.3.2014 / 14:00

השופט רוזן יודיע היום אם הוא דוחה את הכרעת הדין של אולמרט וזקן במשפט הולילנד. האם זקן היא מנהלת לשכה כל יכולה או בובת מריונטה בידי גברים? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הפלסטינים דורשים שחרור של אלף אסירים: אחרי חשיפת פרסום הצעת ישראל לשחרור 400 אסירים תמורת המשך המשא ומתן, הפלסטינים העבירו לאמריקאים את רשימת הדרישות שלהם ובה שחרור מספר כפול של אסירים, הפסקת הבנייה בהתנחלויות והעברת שטחי C לריבונות פלסטינית. ראש הממשלה נתניהו הבהיר הבוקר לשרי הליכוד: או שיהיה הסכם, או שהמו"מ יתפוצץ. גורם המעורה בפרטי השיחות אמר לוואלה! חדשות: "אפשר להגיע להסכמות, אבל השעון מתקתק וזה ידרוש פשרות משני הצדדים".

הטורקים חוששים: ארדואן יחסום גם את פייסבוק. הבחירות לרשויות המקומיות בטורקיה הן מבחן כוח משמעותי לראש הממשלה ארדואן ולמפלגתו - וגם מבחן לחופש הביטוי במדינה. מתנגדיו של ארדואן חוששים: אם ישיג רוב משמעותי הוא יקבל את המנדט להמשיך בקו השמרני והתקיף שלו. אחרי שכבר חסם את טוויטר ואת יו-טיוב, הם חוששים שעל הכוונת גם הרשת החברתית פייסבוק.

איך שורדים מסיבת טבע? זה כבר שבוע שני ברציפות שיש פצועים במסיבות טרנס בצפון. הרקע לפגיעות הוא ככל הנראה שימוש בסמים ואלכוהול. מה חשוב לדעת כדי לחזור ממסיבת טבע בריא ושלם?

התחזית: הערב בהיר וקר, מחר עלייה קלה בטמפרטורות ויהיה נאה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully