וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילגל מיליונים בהימורים בזמן שאשתו שירתה כשוטרת

טוני ברגיג מראשון לציון, חשוד שניהל עסקי הימורים לא חוקיים במשך שנים. כעת, לאחר שנעצר, יש הטוענים כי המשטרה לא התערבה משום שאשתו שוטרת. "עכשיו הם באים ועושים שריר"

בית העסק של טוני ברגיג בראשון לציון לאחר צו הסגירה. חטיבת דובר המשטרה
הסגירה והאטימה של בית העסק של ברגיג, היום/חטיבת דובר המשטרה

טוני ברגיג, בעל פיצוצייה בראשון לציון, נעצר בשבוע שעבר בחשד שניהל עסקי הימורים לא חוקיים במשך שנים רבות. היום (חמישי) אטמה המשטרה את בית העסק שלו, שנמצא באזור התעשייה בעיר. לטענת הסוחרים באזור, המשטרה ידעה על עסקיו הלא חוקיים אך נמנעה לפעול נגדו משום שאשתו משרתת כשוטרת במחוז המרכז: "תמיד דיברו פה שהוא עושה מה שהוא רוצה רק בגלל שאשתו היא חלק מהמערכת המשטרתית", אמר סוחר באזור התעשייה בראשון לציון.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: בן 13 דקר נער בן 16 בבית ספר בראשון לציון
המשטרה נערכת לפינוי גבעת עמל; הדיירים מתבצרים
חשד: הפיצוץ בפ"ת - ניסיון לחסל אחד מאנשי אבי רוחן

בשעות הצהריים הגיעו עובדי עיריית ראשון לציון ל"מקום של טוני" בליווי כוחות משטרה וסגרו את בית העסק - שהיה הסמל של עסקיו בעיר. על דלת המקום תלו את צו הסגירה שבשמו נשלחו למקום, אך לא הסתפקו רק בכך. בנוסף לצו הסגירה, אטמו אנשי העירייה את דלתותיו בעזרת מוטות ברזל אותם ריתכו למשקוף דלת הכניסה.

בית העסק של טוני ברגיג בראשון לציון לאחר צו הסגירה. חטיבת דובר המשטרה
"איפה הם היו כל הזמן הזה בו גילגלו פה מיליוני שקלים בהימורים?"/חטיבת דובר המשטרה

המעצר של ברגיג מגיע לאחר חקירה סמויה של המשטרה ממנה עולה כי במשך שנים ניהל עסקי הימורים שגילגלו מליונים. "המעצר הוא חלק מהמאבק הנחוש והבלתי מתפשר בפשיעה המאורגנת", אמרו במשטרה. אולם סוחרים מבתי העסק הסמוכים אמרו לוואלה! חדשות כי הסגירה באה אך ורק בעקבות הביקורת שספגה המשטרה על כך שהתעלמה ביודעין מ"התנהלותו העבריינית" של ברגיג. לדבריהם "הוא נהנה משני העולמות - העברייני והמשטרתי".

"למשטרה לא נוח שבעלה של שוטרת ניהל את עולם ההימורים בכל האזור, אז עכשיו הם באים ועושים שריר שהם אוכפים את החוק", הוסיפו. "אבל איפה הם היו כל הזמן הזה בו גילגלו פה מיליוני שקלים בהימורים?"- שאל אחד הסוחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully