וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השערות סמרו": נחש חדר לכיתה בשיעור חינוך מיני

תלמידי בית ספר בבריטניה נדהמו לגלות על קיר הכיתה את הזוחל, מסוג כרכן תירס, שהשתחל דרך צינור האוורור. "נהדפתי אחורה ופגעתי באחד המורים. זה הרגיש קרוב"

אורח לא קרוא: תלמידים בבית ספר בעיר לסטר שבמרכז בריטניה נדהמו לגלות נחש באורך של יוצר מחצי מטר זוחל בתוך כיתתם, בתחילתו של שיעור בנושא חינוך מיני. הזוחל, מסוג כרכן תירס (בשמו המדעי Elaphe guttata), נכנס לכיתה דרך צינור האוורור, ותחילה לא משך כלל תשומת לב.

נחש מסוג כרכן תירס. AP
"רק שמעתי את המילה 'נחש' וקפאתי". נחש מסוג כרכן תירס/AP

לפי הדיווח אתמול (רביעי) ב"מירור" הבריטי, הראשון להבחין בזוחל הכתמתם היה ג'ק מרטינס, תלמיד בן 18, שבכלל סבר תחילה כי מדובר בנחש צעצוע שהודבק לאחד הציורים שעל הקיר. כשהתקרב להתבונן בחפץ החריג מקרוב, נוכח מרטינס לדעת שמדובר בנחש אמיתי.

"התקרבתי לאחוז בו והוא סובב לפתע את ראשו לאחור", שחזר התלמיד. "נהדפתי אחורה ופגעתי באחד המורים. היו לי ארבעה נחשים בעבר אז לא פחדתי, אבל זה גרם לשערות שלי לסמור". עמיתתו לכיתה, לורן פוסטלס, נשמעה מעט פחות רגועה. "בכלל לא ראיתי אותו, רק שמעתי את המילה 'נחש' וקפאתי", סיפרה. "הייתי בקצה השני של הכיתה, אבל זה הרגיש קרוב. הייתי חייבת לעלות עם חברה למשרד, ופשוט בכיתי".

נחש מסוג כרכן תירס. AP
"חלק מהתלמידים אהבו את זה. אחרים, ללא ספק, לא ממש"/AP

פעילים מארגון למען בעלי חיים נקראו למקום. הם זיהו כי מדובר בנחש שאינו ארסי, ולקחו אותו איתם לסניף של הארגון. "זה ללא ספק החיה את היום", תיארה מנהלת בית הספר שרה פורד. "לא היה לנו מושג אם הוא ארסי או לא אז זה היה די מפחיד. דאגתי שמישהו יוכש וקיוויתי ששום דבר רע לא יקרה". היא הודתה כי "חלק מהתלמידים אהבו את זה. אחרים, ללא ספק, לא ממש".

  • עוד באותו נושא:
  • נחשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully