וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון שכבש את הרשת: רוח רפאים במכולת?

מאות אלפי אנשים כבר צפו בימים האחרונים בסרטון מצלמת אבטחה המתעד, לכאורה, רוח רפאים מנפצת מגש זכוכית בחנות. אמיתי או לא? צפו ושיפטו בעצמכם

רוח רפאים שצולמה בלונדון בערב השנה החדשה. Jules Annan, אתר רשמי
"שרק פתחנו את החנות ראינו אפילו רוח פראים של גבר בכניסה"/אתר רשמי, Jules Annan

האם צולמה רוח רפאים בחנות מכולת? בעלת חנות מכולת בניו המפשייר, ארצות הברית, הצליחה למשוך תשומת לב לאחר שפרסמה ביוטיוב סרטון של מצלמת אבטחה, בה לטענתה ניתן לראות פעילות של רוח רפאים. בסרטון נראה מגש זכוכית שמשמש כמכסה לעוגה עף מהשולחן ונשבר, בלי שאיש עומד לידו. לאחר שהמגש מתרסק לרצפה נראית עובדת החנות מגיעה למקום ומוצאת זכוכיות מנופצות.

"שמעתי בום", אמרה העובדת היידי בוייד, "הייתי בהלם כשראיתי שהמגש נפל. לקח לי כמה דקות לסדר אותו במקום וממש נבהלתי". מנהלת החנות, ליסה ג'יילס, סיפרה שהעובדת שלחה לה מיד הודעת טקסט מבוהלת: "זה היה נראה לה לא הגיוני, אבל כל מי שהיה בחנות יותר מפעם אחת בטוח שם לב לדברים משונים שקורים אצלנו. חלק מהלקוחות מספרים על הרגשה של מגע יד אדם בכתף שלהם וכשרק פתחנו את החנות ראינו אפילו רוח רפאים של גבר בכניסה".

בעלת החנות סיפרה כי מאז שפורסם הסרטון המתעד את האירוע, שזכה כבר למאות אלפי צפיות, נרשמה עליה חדה במספר האנשים שמגיעים לחנות, אבל רובם לא קונים דבר לדבריה.

אז האם באמת צולמה שם רוח רפאים? צפו ושיפטו בעצמכם...

צפו בארוע (אחרי 00:45 שניות)

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully