וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים פלסטיניים: פעילות ערה של צה"ל ברצועה

עמר ויכסלבאום

24.3.2014 / 20:56

כלי תקשורת מסרו כי פגז התפוצץ בצפון רצועת עזה ופצצה אחרת נפלה בשטח חקלאי ליד בית להאיא, בלי נפגעים. בנוסף, דווח על תקיפות-דמה של חיל האוויר במרכז הרצועה ובדרומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטוס קרב צה"לי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים מאז אחר הצהריים (שני) על פעילות ערה של צה"ל ברצועת עזה. באתר "פלסטין אינפו" דווח כי פגז התפוצץ הערב בצפון הרצועה מבלי לגרום לפגיעות בנפש. בנוסף, עדי ראייה אמרו כי כוחות צה"ל הנמצאים באזור שיגרו אחר הצהריים פצצה שנפלה בשדה חקלאי מצפון-מערב לבית להאיא. דווח כי אמבולנסים הגיעו למקום, אך לא היו נפגעים.

האתרים "פלסטין היום" ו"עזה עכשיו" דיווחו הערב כי מטוסים של חיל האוויר הישראלי מבצעים תקיפות-דמה מעל העיר עזה ובאזורים במרכז הרצועה ובדרומה, בהם חאן יונס, וכן מעל הים התיכון. האתר דיווח כי קולות נפץ חזקים נשמעו בעזה.


עוד בוואלה! חדשות:
כך אותרה מהחלל הטיסה המלזית שהסתיימה באסון
כך העבריינים מעלים את מחירי הדירות במרכז הארץ
סופית: עסקים יישארו פתוחים בתל אביב גם בשבת

עצרת של חמאס לציון עשור למותו של שייח אחמד יאסין. עזה, 23 במרץ 2014. רויטרס
"נרעיד את תל אביב". העצרת לציון עשור למותו של שייח אחמד יאסין, אתמול בעזה/רויטרס

בסוף השבוע פורסם כי צה"ל חשף מנהרת טרור שנחפרה מדרום רצועת עזה לכיוון ישראל. בתגובה, כינסו גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, מסיבת עיתונאים במהלכה הכחישו את הודעת צה"ל. "לא היה כל הישג צבאי או מודיעיני של האויב", אמרו.

"האויב הציוני טען שחשף מנהרה חדשה של ההתנגדות, וזאת כחלק מההיסטריה ממנה הוא סובל. אבל, המנהרה הזו אינה חדשה, היא מנהרה ישנה שישראל חשפה לפני חודשיים ולוחמי הג'יהאד עבדו כדי לשקם אותה", אמר אבו עוביידה, דובר עז א-דין אל-קסאם במהלך שידור של ערוץ אל-אקצא, תחנת הטלוויזיה של חמאס. לטענתו, המנהרה שישראל חשבה שהיא חדשה, קרסה בעקבות הגשמים של השבוע שעבר. ארגון הטרור האשים את ישראל בכך שהיא ממשיכה "לחדור לשמי הרצועה" ו"לבצע פשעים" נגד תושביה מדי יום.

אתמול הזהיר ארגון הטרור השולט ברצועה את ישראל כי "כל תקיפה אווילית תעלה ביוקר". בעצרת לציון עשור למותו של המנהיג הרוחני, שייח אחמד יאסין, אמר ראש ממשלת חמאס איסמעיל הנייה שחוסל ב-2004 בתקיפה של חיל האוויר כי "דמו של יאסין עדיין על ידיכם. למרות הרעב ייצרנו עמידה איתנה, למרות המחסור ייצרנו מאזן אימה מול ישראל. נרעיד את תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully