וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מרוויח מתעלומת המטוס המלזי?

צרפת הודיעה היום כי אחד הלווינים שלה זיהה עצמים בנתיב החיפוש הדרומי שעלולים להיות שברי המטוס. בזמן שבמלזיה מתקשים להתמודד עם הטרגדיה יש מי שיוצא נשכר מהיעלמות המטוס. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הבלגן חוגג: שר החינוך שי פירון שוב משנה החלטות של קודמו בתפקיד. תגובות נזעמות של הורים להחלטת שר החינוך להחזיר את פתיחת שנת הלימודים לאחד בספטמבר. פירון הכריז היום כי שנת הלימודים הקרובה תחל בתאריך זה בניגוד לשנה שעברה, אז חזרו התלמידים לכיתות ב-27 באוגוסט. בכך הוא אימץ את המלצות הוועדה המקצועית שפעלה לסידור לוח החופשות, אך נציגי ההורים בוועדה טוענים כי לא נתנו להם להתבטא וכי ההחלטה לא מתחשבת בהם כלל.

מסיבת טבע נסגרה עקב עשרות נפגעים: מסיבה שהתקיימה בסוף השבוע בבקעת הירדן פוזרה ע"י המשטרה לאחר ששבעה אנשים נפגעו כתוצאה מהתייבשות, חבלות וצריכת אלכוהול מופרזת. המשטרה עצרה 15 אנשים בחשד לאחזקת סמים. רמי לנציאנו שרד את הקרחנה ושב לספר.

ריאל מדריד תארח היום את ברצלונה בקלאסיקו הגדול. סמלים עוזבים, בעיות אגו ורונאלדו אחד גדול: האם ברצלונה, מי שהייתה פעמיים אלופת אירופה וארבע פעמים אלופת ספרד בחמש השנים האחרונות ונהנית מפופולריות עצומה, עומדת בפני טלטלה בהרכב ובפני סופו של עידן?

התחזית: הלילה מעונן חלקית וקר יחסית, מחר ירידה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully