וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 נפגעים ו-15 עצורים במסיבת טבע בבקעת הירדן

22.3.2014 / 20:44

הנפגעים, שבילו במסיבה בת 8,000 משתתפים במושב רועי בבקעה, סבלו מהתייבשויות, חבלות וצריכת יתר של אלכוהול. 15 מבלים נעצרו בחשד לאחזקת סמים. המשטרה פיזרה את המסיבה

פצועים במסיבת טבע סמוך למושב רועי בבקעת הירדן, מרץ 2014. חטיבת דובר המשטרה
המסיבה סמוך למושב רועי/חטיבת דובר המשטרה

שבעה בני אדם שהשתתפו במסיבת טבע שהתקיימה הבוקר (שבת) סמוך למושב רועי שבבקעת הירדן נפגעו כתוצאה מהתייבשות, חבלות וצריכת יתר של אלכוהול. אחד המשתתפים נפצע באורח קשה בראשו מחבלה. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר באמצעות מסוק כשהוא מורדם ומונשם. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את יתר הנפגעים לקבלת טיפול רפואי. המשטרה עצרה 15 בני אדם שהשתתפו במסיבה בחשד לאחזקת סמים.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד נדיר: פעולת הימ"מ במחנה הפליטים בג'נין
אוסטרליה: "שברי המטוס" שהתגלו הם ריכוזי אצות
מי רכש מכשיר החייאה לרמטכ"ל?

מארגני המסיבה דחו את קיומה בשבוע בשל מזג האוויר הגשום ששרר באזור והמשטרה התנתה את קיומה בנוכחות צוותי הצלה וגורמי ביטחון במקום. אמש החלה המסיבה והשתתפו בה כ-8,000 בני אדם. בשעות הבוקר, כשהטמפרטורות החלו לעלות, כמה מהמשתתפים במסיבה התמוטטו בשל צריכה מופרזת של אלכוהול והתייבשות. לאחר הערכת מצב של המשטרה הוחלט להפסיק את המסיבה ולפזר את המבלים.

"המסיבה התנהלה בסדר מופתי"

ראש מועצת בקעת הירדן, דוד אלחייני, אמר כי "המסיבה קיבלה את כל האישורים הנדרשים ועמדה תחת פיקוח מחמיר של גורמי האכיפה. אני מוסר איחולי החלמה מהירה לפצועים ומבקש להדגיש: מתוך כ-10 אלפים מבלים, פונו שבעה פצועים ונעצרו 15 מבלים בגין אחזקת סמים. איני מקל ראש בכך אולם עדיין, מדובר בשיעור מזערי בהתחשב במספר המבלים העצום". הוא הוסיף: "ביקרתי במסיבה טרם האירוע המדובר ובמהלכו. ראיתי בעיני למעלה מעשרת אלפים צעירים נהנים ומבלים באווירה טובה. במהלך המסיבה לא נרשם ולו אירוע אלימות אחד והיא התנהלה בסדר מופתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully