וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ניסו לעצור נהג משתולל בצפון - והותקפו

אחיקם משה דוד, כתבנו בחיפה והעמקים

22.3.2014 / 12:50

שלושת השוטרים שהגיעו ליישוב בית זרזיר בצפון נפצעו באורח קל מאבנים שיידו לעברם תושבי המקום. תשעה בני אדם נעצרו ובמשטרה מבטיחים מעצרים נוספים. "נגלה אפס סובלנות"

שוטרים הותקפו בבית זרזיר. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
אחת הניידות שניזוקו במהלך האירוע/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

שלושה שוטרים הותקפו אמש (שישי) במועצה המקומית בית זרזיר שבצפון ונפצעו באורח קל. השלושה פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, כאשר אחד השוטרים אושפז עקב חבלה בעינו.

עוד בוואלה! חדשות:
3 מבוקשים פלסטינים נהרגו בפעילות ימ"מ ושב"כ בג'נין
שבועיים להיעלמות המטוס המלזי: "חידה יוצאת דופן"
פריז: "צעקו לי יהודי מלוכלך, והיכו אותי בפנים"

השוטרים, שהגיעו בניידת סיור ליישוב שליד שפרעם עקב דיווח על אירוע ירי במקום, הבחינו ברכב משתולל. הם קראו לנהג לעצור בכדי לבדוק את זהותו ורשיונותיו, אך הוא סירב. כשביקשו לעצרו, הגיעו למקום שני כלי רכב נוספים אשר חסמו את הניידת ותקפו את השוטרים במטרה לחלץ את הנהג. במקום נוצרה התקהלות של תושבים נוספים אשר החלו לרגום את השוטרים והניידת באבנים.

שוטרים הותקפו בבית זרזיר. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
"נגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות נגד שוטרים"/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

כוחות משטרה מהמחוז הצפוני, הכוללים לוחמי יס"מ ומג"ב, הוזעקו לאזור ועצרו תשעה חשודים בגילאים 20-30, אשר חלקם יובא הערב לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים של מעורבים באירוע. כמו כן, שני כלי רכב שבעליהם היו מעורבים בהתפרעות נתפסו על ידי המשטרה.

במשטרה מתייחסים לאירוע ברצינות רבה. "האירוע בבית זרזיר במהלכו נפצעו שוטרים ונגרם נזק לניידות משטרה חמור מאד", אמר הבוקר מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר. "אנו נגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות נגד שוטרים ועובדי ציבור המבצעים עבודתם כחוק ונמצה עם החשודים את הדין".

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully